בזמן האחרון בקושי יש לי זמן לנשום
במיוחד ביומיים האחרונים
חוזרת גמורה הביתה [מעייפות]
בקושי מגיבה כבר
אני מצטערת למי שאני לא מגיבה לו
זה לא בכוונה
פשוט אני יותר מידי עייפה
רק שתדעו לכם שאני אוהבת אותכםםם!!!
לכעוס עלייך!?!?!?
בחיים לא!!
מאמי את עובדת וקשה לך
העיקר שתריגישי טוב
ותצליחי יפה שלי
אוהבתתת אותך הכי הכי בעולם!
ואין לך על מה להצטער!!!
מואהה 3>
ת' חיימשלייי
גמני אוהבת'ך הכי הכי בעולם!
מוווואה
חס וחלילה שנכעס מתוקה!!
את בעבודה , זה לא שאת יושבת רגל על רגל בבית
אנחנו מבינים אותך זה בסדר מאמי
😁
QUOTE (רגייי @ 28/06/2007) לכעוס עלייך!?!?!?
בחיים לא!!
מאמי את עובדת וקשה לך
העיקר שתריגישי טוב
ותצליחי יפה שלי
אוהבתתת אותך הכי הכי בעולם!
ואין לך על מה להצטער!!!
מואהה 3>
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
קורה שיש תקופה לחוצצצה ושאין זמן לנשום..
מבינים אותך יפה שלי,
לא כועסים עלייך ..(:
אוהההבת אותךך 3>
לא נורא בובי :]
שיהיה לך זמן תגיבי
אוהבת אותך
QUOTE (רגייי @ 28/06/2007) לכעוס עלייך!?!?!?
בחיים לא!!
מאמי את עובדת וקשה לך
העיקר שתריגישי טוב
ותצליחי יפה שלי
אוהבתתת אותך הכי הכי בעולם!
ואין לך על מה להצטער!!!
מואהה 3>
😊
מאמי לא כועסים עלייך בככלל. 😉
להפך מבינים שיש לך לחץ והכול. 😁
תגיבי מתי שאת רוצה 😊
מואה אוהבתתת 😛
חלילה וחס שנכעס עלייךךך
ל נורא שהיה לך זמן תגיבי
קורה שיש לחץ והרבה דברים בקטנה
אין סיבה לכעוס
לכולנו יש חיים מחוץ למחשב
גם לי יש ימים כאלה
העיקר את חוזרת בסוף 😊
גמלי אין זמן להגיבב כמעטטטטט 😢
מבינה אותך הכי בעווולם...גם אני כל היום עובדת..אני נכנסת לכמה דקות להתעדכן והולכת לישון..=//
אוהבת אותךךך בובההההה !!
זה בסדר נשמה שלי.....לא קרה שומדבר...את לא חייבת להגיב לכל אחד ואחד...
ת' מדהימים שלי 😊
אוהבת'כם