מאממייי?!!?
למה לבד?
אל תיהי עצובה!!!
אין מצב שאת לבד!!!
הכול בסדר מתוקה,
תצאי עם חברות,תבלי,
זה חופש!!
רק אל תיהיה עצובה!!
אוהבת 3>
מתוקה שלי
חופש
חופשששש וכל מה שמשתמע מין המילה.
למה צריך מישהו בחופש
צריך להנות
לשכוח מהכול
כמובן שאם היה איתך מישהו,אהבה היית נהנת יותר
אבל למה צריך כאבי ראש ומחשבות בלילות
הכי כיף להנותתתתת
לחייך
להיות עם חברות
לפרלטט עם בנים.
ככה אני רואה את החופש
אל תהיה עצובה, כי ברגע שהכי לא מצפים לה האהבה תגיע
אל תתעסקי בזה וזה יבאס לך ת'חופש 😊
אוהבתתך
מאיה
למה לבד מאמי????
את תיראי שבסוף יהיה טוב 😘
למה לבד מאמי?
יהיה טוב מבטיחה לך
אם התכוונת בקשר לזה שלא שומרים על קשר אז תתאמצי כדי לשמור על קשר כמה שיותר...
אם לבד מסוג אחר...אני לא יודע מה להגיד כל כך...
מורנו'ש את לא לבד נסיכה שלי
אולי יש את הבעיה עם המרחק והכל
בין האנשים אבל אתם תיפגשו
גם החברות החבר והכל
אוהבת אותך הכל יהיה בסדר
אני אבוא אלייך ונעשה שמח מבטיחה לך מילה שליי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (morand @ 28/06/2007) ה.כ.י ל.ב.ד ש.י.ש 😢
תאמיני לי או לא
עוד שבווע גם אני יהיה בודדהה כול החופש כמו כלב 😢
טובבבב....
תודה לכולםםםם.....
אחריי שכתבתי תהודעה הזאת..
כמה שעות אחריי..היה שיחה.איתו..נפרדנו!............. :|
מה היה יכול לקרות יותר רע ביום הזה מזה !?! כ ל ו ם :\
יומטוב ..שבת שלום.
QUOTE (רגייי @ 28/06/2007) מאממייי?!!?
למה לבד?
אל תיהי עצובה!!!
אין מצב שאת לבד!!!
הכול בסדר מתוקה,
תצאי עם חברות,תבלי,
זה חופש!!
רק אל תיהיה עצובה!!
אוהבת 3>
אנחנו תמיד איתך😊
את מוזמנת לקפוץ לאופקים מידי פעם לביקור😛
ואהבתת המוןן