מחר אני כנראה עושה [ למרות שאני מפחדתתתת חחח 😛 ]
קראתי עכשיו בכל מיני מקומות שאנשים אומרים שזה גרוע
לעשות עם אקדח ועדיף לשלם יותר ולעשות עם מחט ...
מישהו עשה פה עם מחט ?
זה כואב? 😕
חח מבינה את הפחד שלך גם אני עברתי את זה לא מזמן שמעי אני עשיתי באקדח וכל אחד מגיב לזה בצורה שונה בקשר למחט אני לא יודעת אומרים שזה יותר בטוח ולא יהיו לך אינפקציות וכאלה אבל אם את עושה באקדח עדיף שתחטאי וזה כואב בכלל...
בהצלחה 😊
QUOTE (ddino1 @ 28/06/2007) חח מבינה את הפחד שלך גם אני עברתי את זה לא מזמן שמעי אני עשיתי באקדח וכל אחד מגיב לזה בצורה שונה בקשר למחט אני לא יודעת אומרים שזה יותר בטוח ולא יהיו לך אינפקציות וכאלה אבל אם את עושה באקדח עדיף שתחטאי וזה כואב בכלל...
בהצלחה 😊
אם היה לי קצת אינפקציה מתי שעשו לי באוזן
יש סיכוי שיהיה לי גם באף ? 😕
ואוקי, תודה 😉
אין לי מושג אם יש קשר בין זה שהיה לך באוזן
לבין זה שאולי בגלל זה יהיה לך באף..
לא נראה לי שקשור..
תקשיבי, אני גם עשיתיי עם אקדח..
כאב לי רק בשנייה הראשונה..
וזהו... חיטאתי את המקום וטיפלתי בו..
ולא היה לי שום דבר...
עכשיו כבר אין לי עגיל חח נסתם..
ואיממ בקשר למחט.. אין לי מושג..!
תעשי עם אקדח.. מה זה משנה?!
מזל טוב חיח=]]
אין קשר בין הדברים....זה שיש לך אינפקציה סימן שלא שמרת מספיק על לחטאות וכל זה
אני עשיתי עם אקדח ואני חיה כפי שאת רואה בלי עין הרע
נראה לי עם מחט הררררבה יותר כואב..
QUOTE (שנששן @ 28/06/2007) אין לי מושג אם יש קשר בין זה שהיה לך באוזן
לבין זה שאולי בגלל זה יהיה לך באף..
לא נראה לי שקשור..
תקשיבי, אני גם עשיתיי עם אקדח..
כאב לי רק בשנייה הראשונה..
וזהו... חיטאתי את המקום וטיפלתי בו..
ולא היה לי שום דבר...
עכשיו כבר אין לי עגיל חח נסתם..
ואיממ בקשר למחט.. אין לי מושג..!
תעשי עם אקדח.. מה זה משנה?!
מזל טוב חיח=]]
חח קראתי עכשיו באיזה פורום שכתבו שבכלל
לא לחשוב על לעשות באקדע כי זה יכול לגרום
לכל מיני מחלות [ בגלל שהאקדח נוגע באנשים משו כזה ]
והתחלתי לפחד כבר חחחח ...
ואמרו שעם מחט זה כמה שניות של כאב וממש לא בעיה
לחטא את זה 😕
תודה 😊
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 28/06/2007) אין קשר בין הדברים....זה שיש לך אינפקציה סימן שלא שמרת מספיק על לחטאות וכל זה
אני עשיתי עם אקדח ואני חיה כפי שאת רואה בלי עין הרע
נראה לי עם מחט הררררבה יותר כואב..
חח טוב (:
QUOTE (בוובי308 @ 28/06/2007) QUOTE (שנששן @ 28/06/2007) אין לי מושג אם יש קשר בין זה שהיה לך באוזן
לבין זה שאולי בגלל זה יהיה לך באף..
לא נראה לי שקשור..
תקשיבי, אני גם עשיתיי עם אקדח..
כאב לי רק בשנייה הראשונה..
וזהו... חיטאתי את המקום וטיפלתי בו..
ולא היה לי שום דבר...
עכשיו כבר אין לי עגיל חח נסתם..
ואיממ בקשר למחט.. אין לי מושג..!
תעשי עם אקדח.. מה זה משנה?!
מזל טוב חיח=]]
חח קראתי עכשיו באיזה פורום שכתבו שבכלל
לא לחשוב על לעשות באקדע כי זה יכול לגרום
לכל מיני מחלות [ בגלל שהאקדח נוגע באנשים משו כזה ]
והתחלתי לפחד כבר חחחח ...
ואמרו שעם מחט זה כמה שניות של כאב וממש לא בעיה
לחטא את זה 😕
תודה 😊
חחח תגידי זה נראה לך הגיוני?!
איזה מחלות יש באף או בתנוך של האוזן?!
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 28/06/2007) QUOTE (בוובי308 @ 28/06/2007) QUOTE (שנששן @ 28/06/2007) אין לי מושג אם יש קשר בין זה שהיה לך באוזן
לבין זה שאולי בגלל זה יהיה לך באף..
לא נראה לי שקשור..
תקשיבי, אני גם עשיתיי עם אקדח..
כאב לי רק בשנייה הראשונה..
וזהו... חיטאתי את המקום וטיפלתי בו..
ולא היה לי שום דבר...
עכשיו כבר אין לי עגיל חח נסתם..
ואיממ בקשר למחט.. אין לי מושג..!
תעשי עם אקדח.. מה זה משנה?!
מזל טוב חיח=]]
חח קראתי עכשיו באיזה פורום שכתבו שבכלל
לא לחשוב על לעשות באקדע כי זה יכול לגרום
לכל מיני מחלות [ בגלל שהאקדח נוגע באנשים משו כזה ]
והתחלתי לפחד כבר חחחח ...
ואמרו שעם מחט זה כמה שניות של כאב וממש לא בעיה
לחטא את זה 😕
תודה 😊
חחח תגידי זה נראה לך הגיוני?!
איזה מחלות יש באף או בתנוך של האוזן?!
אני לא מדברת על האוזן ... P:
לא יודעת .. נראה לי שטויות
עזבי (=
אני עשיתי עם אקדח ויצא לי טוב
יש לי חברה שעשתה עם מחט
זה גם כואב אבל הכל עובר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אמממ לא יצא לי להכיר מישהי שעשתה עם מחט.
אבל אני ועוד מלא חברות שלי עשינו עם אקדח
לא קרה לנו כלום .
מטפלים בזה כמו שצריך ולא קורה כלום.
אהמ יש לי עגיל באף מלא מלא זמן.
יש לי עור חרא ורגיש
וחודש ראשון מש'ו כזה, אפילו פחות
חשבתי שאני מתה מתה מכאבים. אינפקציה, דלקות, דם מה לא
אבל זה עבר לא כואב לא כלום.
קיצר חפרתי, תעשי! 😊
חח טוב ...
תודה כולם 😊
אוהבת 3>