פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה מה שבראש ממ שאלה על עגיל באף .....

ממ שאלה על עגיל באף ..

✍️ בוובי308 📅 28/06/2007 20:41 👁️ 171 צפיות 💬 13 הודעות
מחר אני כנראה עושה [ למרות שאני מפחדתתתת חחח 😛 ]
קראתי עכשיו בכל מיני מקומות שאנשים אומרים שזה גרוע
לעשות עם אקדח ועדיף לשלם יותר ולעשות עם מחט ...
מישהו עשה פה עם מחט ?
זה כואב? 😕
חח מבינה את הפחד שלך גם אני עברתי את זה לא מזמן שמעי אני עשיתי באקדח וכל אחד מגיב לזה בצורה שונה בקשר למחט אני לא יודעת אומרים שזה יותר בטוח ולא יהיו לך אינפקציות וכאלה אבל אם את עושה באקדח עדיף שתחטאי וזה כואב בכלל...
בהצלחה 😊
QUOTE (ddino1 @ 28/06/2007) חח מבינה את הפחד שלך גם אני עברתי את זה לא מזמן שמעי אני עשיתי באקדח וכל אחד מגיב לזה בצורה שונה בקשר למחט אני לא יודעת אומרים שזה יותר בטוח ולא יהיו לך אינפקציות וכאלה אבל אם את עושה באקדח עדיף שתחטאי וזה כואב בכלל...
בהצלחה 😊
אם היה לי קצת אינפקציה מתי שעשו לי באוזן
יש סיכוי שיהיה לי גם באף ? 😕

ואוקי, תודה 😉
אין לי מושג אם יש קשר בין זה שהיה לך באוזן
לבין זה שאולי בגלל זה יהיה לך באף..
לא נראה לי שקשור..

תקשיבי, אני גם עשיתיי עם אקדח..
כאב לי רק בשנייה הראשונה..
וזהו... חיטאתי את המקום וטיפלתי בו..
ולא היה לי שום דבר...
עכשיו כבר אין לי עגיל חח נסתם..

ואיממ בקשר למחט.. אין לי מושג..!
תעשי עם אקדח.. מה זה משנה?!

מזל טוב חיח=]]
אין קשר בין הדברים....זה שיש לך אינפקציה סימן שלא שמרת מספיק על לחטאות וכל זה
אני עשיתי עם אקדח ואני חיה כפי שאת רואה בלי עין הרע
נראה לי עם מחט הררררבה יותר כואב..
QUOTE (שנששן @ 28/06/2007) אין לי מושג אם יש קשר בין זה שהיה לך באוזן
לבין זה שאולי בגלל זה יהיה לך באף..
לא נראה לי שקשור..

תקשיבי, אני גם עשיתיי עם אקדח..
כאב לי רק בשנייה הראשונה..
וזהו... חיטאתי את המקום וטיפלתי בו..
ולא היה לי שום דבר...
עכשיו כבר אין לי עגיל חח נסתם..

ואיממ בקשר למחט.. אין לי מושג..!
תעשי עם אקדח.. מה זה משנה?!

מזל טוב חיח=]]
חח קראתי עכשיו באיזה פורום שכתבו שבכלל
לא לחשוב על לעשות באקדע כי זה יכול לגרום
לכל מיני מחלות [ בגלל שהאקדח נוגע באנשים משו כזה ]
והתחלתי לפחד כבר חחחח ...
ואמרו שעם מחט זה כמה שניות של כאב וממש לא בעיה
לחטא את זה 😕

תודה 😊
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 28/06/2007) אין קשר בין הדברים....זה שיש לך אינפקציה סימן שלא שמרת מספיק על לחטאות וכל זה
אני עשיתי עם אקדח ואני חיה כפי שאת רואה בלי עין הרע
נראה לי עם מחט הררררבה יותר כואב..
חח טוב (:
QUOTE (בוובי308 @ 28/06/2007) QUOTE (שנששן @ 28/06/2007) אין לי מושג אם יש קשר בין זה שהיה לך באוזן
לבין זה שאולי בגלל זה יהיה לך באף..
לא נראה לי שקשור..

תקשיבי, אני גם עשיתיי עם אקדח..
כאב לי רק בשנייה הראשונה..
וזהו... חיטאתי את המקום וטיפלתי בו..
ולא היה לי שום דבר...
עכשיו כבר אין לי עגיל חח נסתם..

ואיממ בקשר למחט.. אין לי מושג..!
תעשי עם אקדח.. מה זה משנה?!

מזל טוב חיח=]]
חח קראתי עכשיו באיזה פורום שכתבו שבכלל
לא לחשוב על לעשות באקדע כי זה יכול לגרום
לכל מיני מחלות [ בגלל שהאקדח נוגע באנשים משו כזה ]
והתחלתי לפחד כבר חחחח ...
ואמרו שעם מחט זה כמה שניות של כאב וממש לא בעיה
לחטא את זה 😕

תודה 😊
חחח תגידי זה נראה לך הגיוני?!
איזה מחלות יש באף או בתנוך של האוזן?!
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 28/06/2007) QUOTE (בוובי308 @ 28/06/2007) QUOTE (שנששן @ 28/06/2007) אין לי מושג אם יש קשר בין זה שהיה לך באוזן
לבין זה שאולי בגלל זה יהיה לך באף..
לא נראה לי שקשור..

תקשיבי, אני גם עשיתיי עם אקדח..
כאב לי רק בשנייה הראשונה..
וזהו... חיטאתי את המקום וטיפלתי בו..
ולא היה לי שום דבר...
עכשיו כבר אין לי עגיל חח נסתם..

ואיממ בקשר למחט.. אין לי מושג..!
תעשי עם אקדח.. מה זה משנה?!

מזל טוב חיח=]]
חח קראתי עכשיו באיזה פורום שכתבו שבכלל
לא לחשוב על לעשות באקדע כי זה יכול לגרום
לכל מיני מחלות [ בגלל שהאקדח נוגע באנשים משו כזה ]
והתחלתי לפחד כבר חחחח ...
ואמרו שעם מחט זה כמה שניות של כאב וממש לא בעיה
לחטא את זה 😕

תודה 😊
חחח תגידי זה נראה לך הגיוני?!
איזה מחלות יש באף או בתנוך של האוזן?!
אני לא מדברת על האוזן ... P:
לא יודעת .. נראה לי שטויות
עזבי (=
אני עשיתי עם אקדח ויצא לי טוב
יש לי חברה שעשתה עם מחט
זה גם כואב אבל הכל עובר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אוקיי תודה 😊 ^
אמממ לא יצא לי להכיר מישהי שעשתה עם מחט.
אבל אני ועוד מלא חברות שלי עשינו עם אקדח
לא קרה לנו כלום .
מטפלים בזה כמו שצריך ולא קורה כלום.
אהמ יש לי עגיל באף מלא מלא זמן.
יש לי עור חרא ורגיש
וחודש ראשון מש'ו כזה, אפילו פחות
חשבתי שאני מתה מתה מכאבים. אינפקציה, דלקות, דם מה לא
אבל זה עבר לא כואב לא כלום.

קיצר חפרתי, תעשי! 😊
חח טוב ...
תודה כולם 😊
אוהבת 3>

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך