גם אם אני רק חלק קטן מההחלטה
בבקשה, אל תתן -לי- לעצור -אותך-
אני מתחננת
מה שזה לא יהיה, זה יהיה בסדר
בבקשה
ובתכלס?
אני גם די ציפיתי לזה.
לא יכולתי לומר לך את זה במקום אחר כי פשוט לא
אז בבקשה
=\
אוהבת למרות הכל..
יפה שלי ??
מה קרה?
דברי איתי
גלו'ש לא הבנתי כלום ממה שכתבת
את האמת אבל אני אוהבת אותך
ושולחת לך חיבוק ענקי
הכל יהיה בסדר נסיכה שלי
את תיראי אני מבטיחה לךךך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
גלו'ש?
מה קרה מאמי?!
למה ככה? :|
מאמי אני מקווה שהכל בסדר אני פה לצידך
אוהבבתת המוןןן
תודה מתוקות
מי שהיה צריך לראות ראה
מקווה שזה עשה שינוי\=
אוהבת אתכן!
אימ לא הבנתי..
אבל מקווהה שיהיה בסדר !
אוהבת אותך