שאני רוצה משהווו שפשוט ל-א קיים...
אני מאוהבת במישהו...שפשוט לא קיים 😢
הרי זה לא באמת ישתנה אי פעם
מה עושים?
בטח שזה ישתנה
כי מי שאת רוצה וחולמת עליו
הוא בטח אביר על סוס לבן
יבוא היום שתכירי אותו גם אם
יקח זמן
אל תהיי עצובה אוהבת המון מאמי
ושולחת חיבוק ענקי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כריסי שלי!
מאממי?!
למה לא קים!?
הרי את מאוהבת במישו שכן קיים
אתם ביחד
מה קרה פתאום!?
למה רע לך עכשיו?..
תני חיוך מאמי
הדברים שקורים לנו בחיים
בסוף מחזקים אותנו
ומכל דבר אנחנו לומדים משו חדש
אוהבת אותך יפה שלי
הוא קיים
אבל לא כמו שאני רואה אותו
אני כל הזמן חושבת לעצמי כמה שהוא בן אדם מדהים
והוא לא 😢
הוא רע......😢
למה רע?
הוא פגע בך?!.:|
מאמי,אל תתני לאף אחד לפגוע במקסימה כמוך
אם הוא רע כלפייך
הוא לא שווה את האהבה שלך!!
תיהי חזקה
תחשבי טוב על הדברים
תסדרי לעצמך את המחשבות
תעשי את מה שטוב לך!
אוהבת אותך מדהימה שלי
הוא לא פגע בי
אבל דיי נמאס לי שאין לו בכלל זמן אליי
ושלא אכפת לו כבר...
ואני לא יודעת כל פעם הוא עושה משהו קטן שמדהים אותי ועל חשבון זה עושה 1000 דברים שפשוט הורסים אותי : (
והוא אפילו לא מביןןןןןןןןןןן
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 28/06/2007) הוא לא פגע בי
אבל דיי נמאס לי שאין לו בכלל זמן אליי
ושלא אכפת לו כבר...
ואני לא יודעת כל פעם הוא עושה משהו קטן שמדהים אותי ועל חשבון זה עושה 1000 דברים שפשוט הורסים אותי : (
והוא אפילו לא מביןןןןןןןןןןן
מאמי
אם את אוהבת אל תווותרי עליו
תנסי לדבר,שיבין אותך
אל תתני לדברים כאלה לבאס אותך בחיים!
תיהי חזקה!
ואל תתני לו להרוס אותך,
ואת הרי כבר מכירה אותו..
אל תצפי ליותר מיידי
כי כמו אמרת דבר 1 מדהים ו 1000 שהורסים
אל תתני לאותם דברים שהורסים להרוס גם אותך,פשוט תיהי חזקה
ואם משו אני כאן בשבילךך
אוהבתתת 3>
אני לא יודעת כבר 😢
אם כל זה שווה את זה..
אוףףף
אני צריכה סימן או משהו 😢
רגינוש כמה אני אוהבת אותך מאמי
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 28/06/2007) אני לא יודעת כבר 😢
אם כל זה שווה את זה..
אוףףף
אני צריכה סימן או משהו 😢
רגינוש כמה אני אוהבת אותך מאמי
מאמי,תבקשי סימן מלמעלה!..=]
את חייבת להבין מה את באמת רוצה מהקשר הזה
אין טעם שתמשיכי לסבול ככה
ולהיפגע כל פעם מחדש
מאמי תחשבי מה באמת יעשה לך טוב
בלי להיות פגועה ממנו
אולי דיבור איתו?
וגמני אוהבת אותך מאמי שלי
מואה 3>
QUOTE (רגייי @ 28/06/2007) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 28/06/2007) אני לא יודעת כבר 😢
אם כל זה שווה את זה..
אוףףף
אני צריכה סימן או משהו 😢
רגינוש כמה אני אוהבת אותך מאמי
מאמי,תבקשי סימן מלמעלה!..=]
את חייבת להבין מה את באמת רוצה מהקשר הזה
אין טעם שתמשיכי לסבול ככה
ולהיפגע כל פעם מחדש
מאמי תחשבי מה באמת יעשה לך טוב
בלי להיות פגועה ממנו
אולי דיבור איתו?
וגמני אוהבת אותך מאמי שלי
מואה 3>
אבל זה לא עוזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזר לדבר איתו כבר😢
הוא אף פעם לא מבין אותי ואני לא מבינה אותתתתתתתתתתתו
😢
מאמי
אז תעשי מה שאת יודעת
שיהיה לנכון
לא אוהבת לראות אותך עצובה
קחי את עצמך ביידים
וזה קשה שהוא לא מבין,:\
לאיודעת בדיוק כבר איך לעזור
אבל אני רוצה שיהיה לך רק טוב!!!
ואם את אוהבת,אל תוותרי
אבל זה פוגע בך,וכואב לך
תחשבי על הדברים מאמי
מה עדיף לך באמת
להיות פגועה איתו ולראות שהוא פוגע בך יותר ולא מבין
או להיות פגועה בלעדיו ולנסות לשכוח ולהמשיך הלאה
אני לא יודעת מה את רוצה
אבל תבחרי מה שטוב לך מאמי
העיקר שלא תיהיה עצובהה
אוהבתתת מלא 3>
תודה מותק, נקווה לטוב = \
כריססססס???
רק טוב
אוהבת אותך
תביאי
ח-י-ו-ך
חודש הבא אני בפתח-תקווה ניפגש בעזרת השם 😁
אוףףף כריס לא אוהבת אותו... 😊
שיפנה קצת זמן
הוא צריך להבין מה הוא מפסיד בזה שהוא עסוק בעצמו ולא מפנה בשבילך זמן
קורה לפעמים שאין זמן
אבל זה מוגזם
אל תתני לו לפגוע בך...
לא שווה את זה
תעשי מה שהיה לך טוב
אוהבת אותך
😢
אוףף אני מרגישה כאילו אני דורכת על עצמממי.........!!!!!!!!
צודקות...
מירביי אוהבת אותךך
רגינוש יאאא באמת?
חחח ( :
נחמדייי