יש !!
ישש!!!
יששששששששששששששששששששש!!!!!!!!!
סגרנו היום 4 לילות בריביירה ב430 שקל חדרי VIP
אההההההההההההההההההההההההההההההה גדולללללללללללללללללללללללללללללל
קלולולולולולולוולולולולולוול
חח נוסע לי לספרד שבועיים חוזר אחרי שלושה ימים אני באילת!@$@#!%$!#@^@%$&$$&
אבל הגעגועים לחברה,לאחות יהיו גדולים😢😢
טוב תמיד בכל שמחה יש עצב והפוך!!
תום!?
תהנה מאמי,תעשה כייף!
שמור על עצמך!!..(=
ותשמור על קשר עם החברה שלך!..😁
QUOTE (apchi @ 28/06/2007) יש !!
ישש!!!
יששששששששששששששששששששש!!!!!!!!!
סגרנו היום 4 לילות בריביירה ב430 שקל חדרי VIP
אההההההההההההההההההההההההההההההה גדולללללללללללללללללללללללללללללל
קלולולולולולולוולולולולולוול
חח נוסע לי לספרד שבועיים חוזר אחרי שלושה ימים אני באילת!@$@#!%$!#@^@%$&$$&
אבל הגעגועים לחברה,לאחות יהיו גדולים😢😢
טוב תמיד בכל שמחה יש עצב והפוך!!
קולולולול
איזה כיף לךךך
ווויואווווווו גם אני אתגעגע כל כךךךךךך 😢
יהיה לנו יום אחד להיות ביחד לפני שאני טסה =\
אתה חוזר ב-18
אני טסה ב-20 =[
אוהבת אותך אח!!
תומו'שש תהנהה מאמיי
איך אני שמחה בשבילך תעשה חיים
כמו שאתה יודע וכשתחזור תפצה את
עצמך את החברה ואת האחות😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
פאקק איזה הרגשה,כבר דאגתי שלא נרד פיווו
הקלההה שמחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחח חמוד
תהנה מאמי (:
ולהתגעגע קצת זה טוב לפעמים 😉
איזה מתוווווווק
תשמור איתה קשר
ותראה שהכל הסתדר ((=
געגועים מראים אהבה
תהנה ותשמור על עצמך!
תומייי איזה כיףף לך😊😊😊😊 תהנה נשמה שליייייייייייייייייייייי