אצלי הכל בסדר
בועז שרעבי
אותך אני אוהב ודאי לאורך כל הדרך
למרות שאת נסערת כבר ממשהו אחר
אותך אני אכאב ודאי יותר עם בוא הערב
ואם אשכח הלב תמיד זוכר
איתך היו ימי דולקים כאש תמיד בוערת
איך לובן צוארך צונח על כתף זרה
איתך יקדו שוב אלומיי בלהבה אחרת
איך השרפה ההיא רק בי נותרה
אצלי הכל בסדר
ולא חשוב אם לא אמצא תשובה
אצלי הכל בסדר
היום כבר לא מתים מאהבה
אותך אני אוהב ודאי לאורך כל הדרך
למרות שאת נסערת כבר ממשהו אחר
אותך אני אכאב ודאי יותר עם בוא הערב
ואם אשכח הלב תמיד זוכר
אצלי הכל בסדר
ולא חשוב אם לא אמצא תשובה
אצלי הכל בסדר
היום כבר לא מתים מאהבה
אצלי הכל בסדר
ולא חשוב אם לא אמצא תשובה
אצלי הכל בסדר
היום כבר לא מתים מאהבה
בדיוק עכשיו אני מרגישה ככה
אבל שלא תחשבו כלפי אישה
אלא כלפי מישו 😛 😛
אוי איזה שיר,
אנשים היום לא מתים מאהבה,הכול יהיה בסדר 😁
3>
את לא ישנה ??
אחלה שיר אבל אני לא סובלת את בועז שערבי למרות שהוא שר מדהים הוא מזכיר לי מישהו שאני וכל המשפחה לא סובלים בעעעעעע
QUOTE (oshritsa @ 28/06/2007) את לא ישנה ??
אחלה שיר אבל אני לא סובלת את בועז שערבי למרות שהוא שר מדהים הוא מזכיר לי מישהו שאני וכל המשפחה לא סובלים בעעעעעע
לא,לא יכולה לישון..!..:\ בעע..
עושים שיפוצים למטה כבר יום 3 ברציפות שוברים קירות :|
וגמני לא הכי אוהבת אותו
אבל השיר..!..
חח אין מה לדבר
3>
רגינו'ש חולה עלייך יפה שלי!!
ובקשר לבניה חח מתגובה אחרת
את מוזמנת לבוא אלי ((=
שמחה בשבילך
אחלה שיר
אוהבת אותך
מיכלי?! חח לא בניה,פשוט עושים שיפוץ ככלי בדירה בקומה מתחת מחר מסיממים עם שבירת הקירות ברוך השם
ותודה על ההזמנה מאמי!..מואההה 3>
אוהבת אותך הכי שיש!
מירבו'ש-תודה מותק,באמת אחלה שיר
אוהבת אותך מאמי
צודקת ואני שמחה לראות
אותך בחשיבה כזאת
אוהבת אותך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאפי!?..
אוהבת אותך מתוקה שלי!!!!!!..
😁
שמחה בשבילך יפתי
אוהבת 3>
QUOTE (_קרנוש_ @ 28/06/2007) שמחה בשבילך יפתי
אוהבת 3>
גמניי אוהבת אותךך
מואה 33>
גאה בך שאת חושבת ככה אוהבת אותך
כל הכבוד לך רגי !
חזרת לעצמךךךךךךך=]]
אוהבת אותךךךךך המון !
QUOTE (שנששן @ 28/06/2007) כל הכבוד לך רגי !
חזרת לעצמךךךךךךך=]]
אוהבת אותךךךךך המון !
=] =] =]
כן,
אוהבת אותך שנששןןןןן
מואה 3>