היי כולם מה קורההההההה???
טוב אז ככה אני היום עושה לאחותי בת ה9 מסיבת יום הולדת פיגמות כזה!
יהיו איזה 15 בנות קטנות וחמודות
אירגנתי כבר כמה משחקים אבל קצת חסרים לי רעיונות אולי תאציו לי כמה דברים?
יש כבר:
תחרות כישרונות
משחק פריז
חבילה עוברת
אמת או חובה
והרקדה כזאת
תחרות הפיגמה הכי יפה
זה בטוח הבית ואני לא רוצה לעשות דברים מלכלכים אז זה לא בא בחשבון חחח!
יאללה חברה אוהבת אותכם
מאמי יש אתרים לפעילות יצרתית עם ילדים
כנסי באינטרנט תראי
יש דברים יפים!
האמת לי אין רעיונות מסוימים
אבל אני בטוחה שאת תצליחיי!
ותהני !
כל הכבוד
מואה 3>
הסתכלתי אבל הכל ממש תינוקי כזה ובואי נודה בזה הילדות של היום קצת לא מתנהגות לגילם חחחח בגלל זה אני בדילמה חחח
אני מתה על ילדים זה כזה כיף לעשות חחח
ותודה מאמי אוהבתך
בינגו של מספרים ,דמויות מפורסמות וכו'
חי צומח דומם
ראש כרוב
ריקוד על עיתון
יש את הדבר שלוקחים נגיד
בקבוקי בירה ריקים ושמים על הריצפה
בשורה לפי מספר המשתתפים(תעשי כמה סבבים)
ואז קושרים לכל ילד חוט עם נר סביב המותניים
והוא עם הגב לבקבוק בעמידה עם זה שהוא מכופף את הברכיים
צריך להכניס את הנר זה ממש נחמד
את יכולה את המשיכה בחבל משני הצדדים אם יש לכם חצר
ומזל טוב😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (Kitty-Kat @ 28/06/2007) מזה ריקוד על עיתון?
ריקוד על עיתון= את שמה על הריצפה לכל ילד דף גדול של עיתון והם צריכים לרקוד עליו כל פעם שאת עוצרת את המוזיקה הם עוצרים במקום וחותכת להם חתיכה עד שנשאר להם חתיכה קטנה קטנה ועם הילד יוצא מהעיתון הוא פסול
המטרה של המשחק לא לגעת בריצפה ולהשאר רק על העיתון.
לא יודעת עם זה מתאים אבל אפשר סתם להושיב אותם במעגל ולספר דברים..
(רצוי בחושך עם פנסים)
חח
ואיי ללכת כמה שנים אחורה..
חח סתם לפני שבוע עזרתי לחברה שלי למצוא רעיונות למסיבה של אחותה הקטנה..
אני זוכרת שיש את המשחק הזה ששמים בצלחת סוכריית טופי ומעל קמח
שלא יראו את הטופי ואז צריך למצוא אותו...
או..
שקושרים לטופי 2 חוטים ואז רק בעזרת הפה בלי ידיים שני ילדים צריכים להגיע אליו,ומי שנוגע, כאילו תופס ת'טופי ראשון מנצח..
או..
ישאת המשחק הזה שיושבים במעגל ונותנים לילדים 2 קוביות.
עכשיו הם מתחילים לזרוק ולמי שיוצא לו 6 ו-6 בקוביות צריך ללבוש עליו כמה בגדים ואחרי שהוא סיים ללבוש אותם הוא צריך להתחיל לאכול שוקולד עם סכין ומזלג.
זה מזה מצחוק, כי בדרך כלל צריך ללבוש כובע, צעיף, מעיל, חולצה, מכנס וכו'..
חח
ואהה אם למישהו אחר יוצא גם 6 6 אז הוא מחליף את זה שהיה קודם.
זאת אומרת נגיד אני מפסיקה את האכילה מורידה את הבגדים ומי שיצא לו 6 6 אחריי לובש ועושה זאת שוב.
המנצח זה שגמר ת'חבילת שוקולד.
נראה לי שיש גם את משחק הכיסאות..
חח
ואהמ.. זהו נראה ליי
בהצלחה לך!! 😊