מ ו ש ל ם ! ! ! !
אתמווול אני ואהובי חגגנו שנתייים
היה לי את היום הכי מושללללם בעווולם!! 🙄
קודם כל התעוררתי בבוקר, הייתה על השולחן ארוחת בוקר.
יש מאפייה בעיר שאני מתה עלייה,
אז הוא נסע לשם בבוקר במיוחד כדי לקנות לי משם קוראסונים ...
היה מצורף לזה מכתב ובלון ענק! היה כתוב שאני צריכה להתלבש ולהתארגן
ולקחת מאחותי דברים שהוא השאיר לי,
אחרי שסיימתי אחותי אמרה לי שהוא הכין לי חפש את המטמון,
והביאה לי את הרמז הראשון.
שסיימתי את כל הרמזים הגעתי לבית שלו ושם הוא הכין לי ארוחה, קליפ, ומלא מתנווווווות!
בערב הלכנו למסעדה מ-ד-ה-י-מ-ה !!!
היה מאוד טעים וכיייייף!!
הוא הכי מדהייייייייייים בעווווולם 😊
איייך נהניייתיי כל היום צחקנו מלא ועשינו שטויוווות ...
הוא הביא לי מלללא מתנות 😁
העלתי אותן לפורום מתנות 😊
http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...showtopic=69359
היה מדהים מושללללם כיייייייף מהממממם נהנתי ייייי כל כך!!
אחד הימייים הטובייייייייייייייייייייים!
אני אוהבת אותו הכי בעוווולם איך זכייייתי!! 😛
😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁
נופרי איזו מתוקה (:
באמת נשמע מדהים. מזל טוב על השנתיים...אוהבת אותך, ודברי איתי.
יאאאאאא איזה כיףףף לךך
איך אני מאושרת בשבילך מאמי
שיהיה לך המון מזל טוב
ומלא בהצלחה בהמשך
כיף כשיש אהבה כזאתת😊
אוהבת אותך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יא מאמי אני שמחה בשבילך
שמחה שנהנתתת 😁
מזל טוב על השנתיםם ושיהיו,
עוד כאלה בלי עין הרע.(טפו טפו טפו 5555) 😛
ואיזה חמוד הואא... 😊
מזל טוב. 😎 😛 😁 😉 😊 😊
חחחחחחח כן מורני זה מאוווד מאוד כייייף!!! 😊 😊 😊
תווודה מאמי!!! אוווהבת 3>
חנוווווש יא איך התגעגעתי אלייך אהובה שללללי
תווודה מאמוש אני באמת אדבר איייייתך מזמן לא דיבברנו 😊
אווהבת אותך המוון יפה!
חחחח ליפז את כזאת מתווווקה!!!
אנחנו לא מכירות אבל ההודעות שלך תמיד חמודוות כאלה חח (:
חחח תודה רבה לך מתווקה!! 😊
QUOTE (NoFOosH @ 28/06/2007) חחחח ליפז את כזאת מתווווקה!!!
אנחנו לא מכירות אבל ההודעות שלך תמיד חמודוות כאלה חח (:
חחח תודה רבה לך מתווקה!! 😊
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😎
בבקשה מאמי 😛
תודה מאמי אם אנחנו לא מכירות רוצה להכיר חיחיחי 🙄
יש לי שיגעוןן 😛 חחח סתם 😁
איזה מתוקים אתםםם!! ואיזה כיףף לך!!
אגב, מה את עשית לו?...
יאיאיא
קוודם כל מזלטובבבבב 555
ושירבו ימים כאלה 555
ואיזה מתוק הואאאאא :]
לא כל אחד זוכה בכזה דבר חח(:
נופפריי שיהיה לכם בהצלחההההההה:]
ושמחה שנהנת כלכך
אוהבת אותך מלאאאאאאא
איזה מקסיםםםםםםםםםםםםם
יאיאיאיא 555555
בלי עין רעה
לעוד מלא מלא מלא שנים מאושרות
מזל טוב בובה!
ידידההההה שלייייייייייייייייייייייייי 😛 חחחחח
מאושר בשבילך שאת מאושרת =)
אין דבר טוב יותר מלשמוע שאת מאושרת 😊
המון מזל טוב נשמה שלי
שמח בשבילך יפיופהההה,שיהיה ושיהיו לכם עוד הרבה שנים של אהבההה!
שיהיה לכם בהצלחה נופרוששש
אוהבב אותך ומתגעגעעע...(לאיפה נעלמתתתת 😊 חח)
דברי איתיייי! 😊
QUOTE (נאפי @ 28/06/2007) יאאאאאא איזה כיףףף לךך
איך אני מאושרת בשבילך מאמי
שיהיה לך המון מזל טוב
ומלא בהצלחה בהמשך
כיף כשיש אהבה כזאתת😊
אוהבת אותך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😂
נופררררררררררררררר??
י'מזניחה? איפה את נעלמת לי!?.. 😛
סולחת לך,אבל
רק הפעם 😛 😛
מאמייייי?!!?!? קוללולולולו
שנתיים זה הרבה זמן,
שיהיו לכם עוד הרבה הרבה שנים לחגוג
וכל יום יהיה אצלכם יום אהבה
שמחה שנהנת
ושמחה בשבילך
הכי הכי הכי בעולם
שתמיד יהיה לך רק טוב
אוהבת אותך הכי בעולם
מואה 3>
יאאא חחח אאיזה חמודים !!
שמחה בשבילךך בטיררוףף :]
מאחלת לכם עוד מלאא שנים ביחד
מוואאה
דבר ראשון מזל טוב על השנתיים שתיהיו מאושרים ביחד עוד הרבה זמן
דבר שני שמחחה שנהנת והואא באמת נשמע מדהים
נופרי שלי ...
אני הכי שמחה בשבילך בעולם
פשוט כיף לראות אותך שמחה עם החיוך המקסים שלך .
[שוב] מזל טוב על השנתיים אהובתי .
שתזכו לעוד מלאמלאמלאלאמל שנים מלאי אהבה ואושר..
בקיצר חפרתי
שיהיה המון המון בהצלחה
אוווווווווהבת אותך הכי בעוווווווללם
תגידי לאור שאם הוא לא ישמור עלייך יש לו עסק איתי 😉 [חחח😛]
אוהבת אותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתך !!