אלוהים ישמווווווור
זה נשמע כמו מחלות!
חח אין ת'שם שלי=\
אגב קוראים לי דריה ..
QUOTE (koka15 @ 28/06/2007) חופית- אידיאליזם, הומנטריות , חשיבה מרוכזת בזולת, עקשנות
😁 אוהבת אותך יפתי
אהמ נחמדה משמעות שמי 😊
אוהבת
מה עם דניאל [?!] חחח ;]
בכל מקרה טוב שהבאת 😊
אוופ אין את השםם שליי חלי.. =\\
מאיזה אתר זה?!
*עריכה*
טוב קראתי את זה שוב ונשמעתי ממש סתומה..
חח
אז אני אסביר למרות שאתם לא חייבים לקורא..
קוראים לי בעצם חלי, רק חבל שמשרד הפנים הוסיף לי תאות ר'
אבל לא נורא..
בתעודת זהות של אבא כתוב חלי 😊
ושל אמא רחלי..
אבל נתגבר.. חח
[ואהה בחתימה כתוב רחלי כי כולים מכירים אותי כבר ככה אז שיהיה]
QUOTE (koka15 @ 28/06/2007) אני לא ממש שכחתי אני פשוט לא יודעת ממש את כל השמות של כולם =\
אז אני מתנצלת.. למרות שאני מכירה תכינוי שלך והכל אבל תשם לא כלכך..
סולחת? :\
חחח סבבה מאמי אני סולחת
ודרך הגב קוראים לי אפרת נעים מאוד 😊