האהא יום ראשווווון ישר אחריי הבגרררות, שהייייה רעע ביווווותר [במובן הטוב של המילה]
מקווה שעבררתי..זה לשון..לא מצפה ליותר..
זרררררמתי לאילללתתתתת 😊
מראשון- עד רביעי.
הייתי במלכתת שבבא..אחד המלווווונות!!!
הייתי עם המשפחה שלי, ועם דודים 😊
היה כיייייףףףףףף
כולי שרווופפה
וזהוווו..
היום..מתחיל לי החופשששש בבית!!
😊
מקווה שיהיה חופש טווובבב..
אוךך איך שאני מתגעגעתת לחיים שליי..מתה כבר לראות אוווותו!!
יאלללללללה איך עבר עלייכם השבוע הראשון של החופש? שתתתפו בחוויות 😊
יומטווווווובבבבבבב 😊
יפפפפהה שללליי :]]]]
שמחה שחזרת ושנהנתת,
מלכת שבא זה באמת ה-מלון !
חחחח איזה כיף לך גמני רווווווצה!!
מלכת שבא מהמממממם!!
שמחה שנהנת מאמי!
גמניי רוצה לרדת לאילת
ואיי אני כלכך שמחה שנהנת ..
יש תמונות?!!?
(:
אני שמחה שנהנית מאמי שלי !
ההההנמ תודה לכולםםם 😊
ותמונות הם במחשב של דודים שלי..אני אעבביר מתישהו ויעלההההה 😊
מורנו'ששששששש
איך אני שמחה שנהנת נסיכה שלי
התגעגעתי אלייך אוהבת אותך מאודדד
שיהיה בהצלחה בבגרות
ותהני בחופש😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (שנששן @ 28/06/2007) אני שמחה שנהנית מאמי שלי !
😊
אין הבגרות בלשון, הרסה את כולנו 😊
שמחה שנהנת מתוקה.
חחחח חופשי ^^^
שנייי ולא שתיי לא סתם..
הההמ מוררררני התגעגעתי המוון דברי איתי חיים שלי!..
ותודדדדדדה לכולם 😊
יאה..מאגניב !!
איזה כייף לך
שמחה שנהנת
הכי טוב:
אילת 😛
ובקשר למבחן מאמי,לאנורא,תמיד אפשר לשפר נכון?
יהיה טוב!
אוהבת 3>
מורנ'''שששש שליי שמחה שנהנת יפתי :] אוהבת אותך