צריך לראות הרבה כדי לקלוט מה יש לנו בידיים ....
איך חשבתי בכלל לעזוב את המקום הזה !?
בואנה גדרה זה אחד המקומות הכי הכי שיש !!
פתאום אני מבינה למה כ"כ הרבה ראשל"צים באים לגור פה .
כל האנשים שאתה מסתכל עליהם -
תראה מה היה לכם , מה באתם לחור הזה !?
כל אחד שבא מהעיר הייתי פותחת עליו עיניים ,
מבט כזה של - מה אתה דפוק ? למה עזבת שמה ובאת לפה ?
אבל אין אין על המקום הזה ...
פתאווום אני מבינה את כולם !
אין על מקומות קטנים , שקטים ובטוחים (:
אני אווווווהבת את גדרה 😊
חחח עכשיו בטח טל קווורא את זה
ובערב שבת בחצי הוא יצחק עליי ...
אבל טל , אני אוהבת את גדרה סופסוף
אז תן לי להוווציא את זה :]
איזה מתוקה 😁
בית זה בית ((=
האמת שאני גרה במקום מרוחק
אבל שקט פה , אין ראש של מכוניות 24 שעות
אווויר כייפי
למרות שבקיץ לא חחח , כמו שאומרים כל הזמן
"מה עדיף את החום של הבקעה או הלחות של ת"א ...."
אני מעדיפה את החום של הבקעה! הבית שלי 😉
אבל בנינו מי שגר בת"א כבר רגיל ללחות
אז ככה ש........
טוב קצת חפרתי 😁
אוהבת
3>
QUOTE (-שחרווניי- @ 27/06/2007) צריך לראות הרבה כדי לקלוט מה יש לנו בידיים ....
איך חשבתי בכלל לעזוב את המקום הזה !?
בואנה גדרה זה אחד המקומות הכי הכי שיש !!
פתאום אני מבינה למה כ"כ הרבה ראשל"צים באים לגור פה .
כל האנשים שאתה מסתכל עליהם -
תראה מה היה לכם , מה באתם לחור הזה !?
כל אחד שבא מהעיר הייתי פותחת עליו עיניים ,
מבט כזה של - מה אתה דפוק ? למה עזבת שמה ובאת לפה ?
אבל אין אין על המקום הזה ...
פתאווום אני מבינה את כולם !
אין על מקומות קטנים , שקטים ובטוחים (:
אני אווווווהבת את גדרה 😊
חחח עכשיו בטח טל קווורא את זה
ובערב שבת בחצי הוא יצחק עליי ...
אבל טל , אני אוהבת את גדרה סופסוף
אז תן לי להוווציא את זה :]
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
שחררחחר שלללי....
כן באמאת הצצחקת אותי.. חחחחחחחחחחח
לממרות שאני תמיד אהבתי את גדרה, מסכים עם כל מילה שלך (:
חחחח איך היה בת"א עם שניירנוף?
בטטח נהננתם.. תעדדכני אותי...
[ובטטח את ככה שמחה שאת גרה בגדרה כי הבבנת עד כמה ת"א העיר הגדולה מסרייחה חחחח]
בכלל אופן שיהיה ליילה טובב...
ננדבר מחר חוללה עלייך 😎 .
חחח קצצת נבההלתי ממנה \:
יעננו אף פעם לא הגעתי לכל החורים האלה שהיינו בהם היום ...
אף פעעם לא אהבתי את ת"א |:
בקיצוווור , גדרה זה הכי הכי ((:
לילללללה טוב .
אייזה חמודה
באמת מקומות קטנים ושקטים זה הכי טוב(:
QUOTE (--בובית--10 @ 28/06/2007) איזה מתוקה 😁
בית זה בית ((=
האמת שאני גרה במקום מרוחק
אבל שקט פה , אין ראש של מכוניות 24 שעות
אווויר כייפי
למרות שבקיץ לא חחח , כמו שאומרים כל הזמן
"מה עדיף את החום של הבקעה או הלחות של ת"א ...."
אני מעדיפה את החום של הבקעה! הבית שלי 😉
אבל בנינו מי שגר בת"א כבר רגיל ללחות
אז ככה ש........
טוב קצת חפרתי 😁
אוהבת
3>
😉 מילה במילה עם הילדה המקסימה הזאת😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחח.. חמודה!.(=
שמחה שאת אוהבת את המקום שלך!
אבל רגע רגע..
את אומרת שראשון זה חור?.. אה?. 😛
סתם סתם...
אני אוהבת את ראשון שלי
כמו שאת אוהבת את גדרה שלך!
מואה 3>
חחחחחחחח אני אוהבת את רחובות (:
חחחחחחח חמודה את שחר ... חולה עלייך! 3>
QUOTE צריך לראות הרבה כדי לקלוט מה יש לנו בידיים ....
משפט נכון...
חחחחחחחחחח אין על ת"א! רמת גן בכלל....
שונאת שקקקקטט
חחחחח...
אני גרה במקום לא כל כך מרוחק
אבל חוץ מהתינוק שבוכה היום לגמרי שקט פה 😊
חחחחח כמה שמבין אותך.
גם מבשרת קטנה, שקטה ובטוחה. .
אחלה מקום, רק מעצבן שאין פה יותר מקומות בילוי נורמאליים..:\
קיצר, לא מדברים פה עליי ועל מבשרת חחח..
שמח שאת אוהבת את גדרה,
זה חשוב לאהוב את המקום שקוראים לו "בית".
מי אמרה ת"א !?
איייייייייייכס \:
לא נהנתי בגרררוש .
וואלה אם שניר לא היה איתי
הייתי גם בוכה מהגועל