אחרי שיחה עם נירי וגלוש' המדהימייייייייים .
שסיבבו לי את הראש לאיך שאני צריכה לראות את המקרה.
שהחזירו אותי לפרופורציות .
תודה על הכול 3>
אוווווווווווהבת אותכם !!
שני האופטימית : יהיה טוב !! המצב יסתדר בסופו של דבר נכון ?אין דבר כזה שלא
אני מוזרה הא ? XD
אבל טוב לי ככה .
חתיכת סיבוב עשיתי הא ?
שנינוששששששש
את מקסימההה
ואני הכי מאושרת בעולם לשמוע אותך ככה
אז יאללה
מעכשיו רק אופטימיות
הכל יסתדר על הצד הטוב
הכל יהיה נהדר 😊
-אני מבטיחה-
אוהבתותך המון ומחכה כבר ליום שני
3>
שיר&גל
אוהבת אותכן כל כך מדהימות =][=
יפה שלי,אני שמח שאת ככה,זה משמח אותי 😊
את ילדה מקסימה,ולא מגיע לך להרגיש רע,
את ילדה מדהימה ששווה הרבה יותר אהבה,הרבה יותר הערכה,וחבל שיש אנשים שלא רואים את זה כל כך,
מה שכן אני מעריך אותך,ואני תומך בך,בכל החלטה שלך שתקחי,הכי חשוב..שזה יהיה לטובתך ושתהיי מאושרת,ושתחייכי את החיוך המקסים שלך 😊
הגישה שלך נכונה,יהיה טוב,באמת יהיה טוב,צריך להיות חיוביים,אופטימיים כי יהיה בסדר
ואת יודעת יש הרבה אנשים שחושבים עלייך,כי אי אפשר לא לחשוב על ילדה מדהימה כמוךךך,ואני אחד מהםםם,את ילדה מקסימה שמגיע לה את הכי טוב בעולם
ואני שמח שאת ככה,זה באמת עושה אותי מאושר,מקווה שנפגש בקרוב בלי קשר למפגש שיהיה אם נתראה או לא,את בן אדם מדהים,ושמח שהכרתי בן אדם כמוך..שמח שהכרתי אותך..אוהב אותךך מאודדד.
חחחחח שיר אני מתה על היציאות שלך 😊
שני אני פוחדת לעשות עין הרע \:
ושלא יקרה משהו למצב רוח הטוב
אז אני אסתוווום ... חח
בטטטטח
שאחרי שיחה עם המדהימים האלה
ניר וגל - בואי נגיד שגם לי הם עוזרים המון!!
ובכלל כל הפורום הזה!!!
אני חולה עליכם
פורום שלי 😁
ואני שמחה שאת רואה , את הכול בצורה אופטימית
כן כן כן , הכל קורה לטובה
ומה שצריך לקרות פ ש ו ט קורה!
אוווווווהבת 😊
שני מדהימים!!
ושנייי כל הכבוד בובי
תמיד צריך להיות אופטימי
ויהיה טוב(:
אווהבת אותך
חחחחחחחח גאה בך ואוהבת מאוד יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שני!?
אני שמחה שהכול מסתדר לך בראש
שתמיד יהיה לך טוב
לא אוהבת שאת עצובה
ולא משנה מה,תדעי שכל דבר,
זה לטובה!
אוהבת אותך 3>
חחחחחחחחחחח שייר מצחיקה...
שנייי אהובתי אני אוהבת אווותך המוון!!
וגלוש ונירוש הכי מדהימים שיייש!
טוב לראות אותך ככה מאמי שלי שהמצב רוח הזה ישאר לעוד הרבה זמן!
מיכלי,בר,נופרוש,חחח מוואהההה יפיופותתתת 😛 😁
שנינוש-יפיופהההה אחתת מת עלייךךךךךך 😊
מה קורה אחויות ? =][=
חחח המצב רוח הטוב לא נעלם לי D:
ניר אין לי מה להגיד הרבה
חוץ מתודה ושאני אוהבת אותך 3>
איייין כמוך !!
אוהבת אותכם פורום מקסייייים ..
יהיה טוב 😊
חחח אני שמח שהמצב רוח לא נעלם,והוא גם לא ייעלם,לא בזכותי ולא בזכות אף אחד
אלא בזכותך,
אז תדעי שבאמת אין על מה יפיופהההה..
וגם אני אוהב אותךךך
נדבר..מווואהההההה