זה לא פייר אחותי נוסעת מחר לארצות הברית עם חברה לשלושה שבועות
ואני כי אני אחות כזאת חמודה קמ ב-6 בבוקר כדי ללוותר אותה לשדה תעופה [איזה מותר אני]
חוץ מזה הקטע השוווה שלושה שבועות חדר לבד
מחשב נורמלי
ובלי אחותי שתציק לי [ותשב עלי כי זה כיף לה] חחחחח
החיים הטובים [בערך חח]
חח תהני מאמי
ותהני יותר מהמתנות 😛
יששששש אז מתי לבוא ?
תהני לך מתווקה ! ((=
QUOTE (limaori @ 27/06/2007) חח תהני מאמי
ותהני יותר מהמתנות 😛
😁
איזה כיף 3 שבועות עם חברה 😮
בת כמה היא?
ליאורי- חחח תודה מאמי ואני יהנה היא תקנה טובלרון
מיכלו'ש - חחחח בואי כל מי שרוצה מוזמן להתנחל אצלי בחדר 😛
גלו'ש- תודה בובי והיא בת 16 וחצי בקרוב 17 אבל הן ישנים אצל דודה של חברה שלה אז לאמא
שלי אין בעיה חחח
חנו'ש- תודה בובי
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂
בעלייייייייייייייייייייייייייייייי??
תהני נוש שלייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי 😁
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂
ואיזה כיף אה אין מישהו שיציק לך חיחיחיחיחיחיחי 😛
חחחח אני חלמתי שאחותי ואני ישנות ביחד ...
זה כ"כ חסר \:
עעוד מעט אחותי עוזבת למשהו כמו שנה
ואני הולכת לקבל ת'חדר שלה
אני ממש לא רואה את עצמי ישנה לבד |:
חח אני אברח לאחותי הקטנה בחזרה .
אבל תהנננני 😊
רק אני מחכה לשמוע שהיא לא הייתה חסרה בחדר
חחחח תהני מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מירבו'ש?
תהני מתוקה =] =] =]
תעשי לה שם בלאגןן 😛
חחחח...
אוהבת 3>