אז זהו מחר הבגרות האחרונה שלי!!!
לא מאמינה שסיימתי תיכון
סיימתי 12 שנות לימוד
מי היה מאמין
עוברים עוד שלב בחיים
ת'אמת?!רוצה להשאר בגיל הזה
באמת הדאגות כל כך קטנות
אבל אין מה לעשות חייבים להמשיך לדבר הבא
אני רק מאחלת לי שיהיה לי טוב בצבא ושירות מועיל
שאני אצליח בלימודים ובמיוחד במה שאני רוצה ללמוד
ולהצליח בחיים
והעיקר להיות מאושרת
כי שום דבר לא כל עוד אתה לא שלם איתו
כי כל בוקר צריך לקום עם חיוך😊
אז מחר אחרי הבגרות אני נוסעת לאילת😊אני אתגעגע!!!
אחזור עם תמונות
מקווה שלא יעבור מהר😊
רוצה לנצל כל שנייה עם חבר שלי לפני הגיוס שלו
אוהבת אותכם😊
😊 קולולולולולולולולולולולולולוללו
בהצלחה מאמי בבגרות
וגם בכל מה שהיה אחר כך
קחי הכל לאט אל תחשבי מה יהיה אחרי הצבא
והכי חחשוב לקום כל בוקר עם חיוך הכי ענקי בעולם
תהני באילת התגעגע מלא
אוהבת אותך מאמי
מאאחל לך רקק טוב😊
שיהיה המון בהצלחה מחר, שחחחחקי אותה😊
לא ייצא לי כ"כ להכיר אותך, אבל מאחל לך באמת רק טוב.
מה שאיחלת לעצמך- גם אני מאחל😊
המונמון בהצלחה מחחר😊
תהני באילת (גם בשבילי חעחעחע )
מירבוש חח חמודה שלי😊 לוקחת כל דבר לאט לאט
אוהבתת😊
אושרי יצא לנו 😊
ואני אהנה
תודה😊
אוהבתתת
ואיי בובי אני כלכך שמחה בשבילךךךךך
ושמחר יהיה לך בהצלחה
ותהניי עם מאור באילת
ותביאי תמונות ,ח ו ב ה!!
ותזכרי שאני אוהבת אותך מלאאאאא
איזהההה כיףףףףףף 😊😊
בהצלחה לך בהמשך!
יהיה טוב 3>
חח אור יהיה טוב😊 תודה!!!
בריי שלייי אני אביא חח רק לא לפה 😨 בפרטי
רק היפות מעלות תמונות חח
****את!!
תודה מאמיי אוהבת אותךךךךךךךךךךך כל כך שמחה שנפגשנו לא מבינה אפילווו
אוהבת אותךךך קטנההההההההההההה
QUOTE (limaori @ 27/06/2007) חח אור יהיה טוב😊 תודה!!!
בריי שלייי אני אביא חח רק לא לפה 😨 בפרטי
רק היפות מעלות תמונות חח
****את!!
תודה מאמיי אוהבת אותךךךךךךךךךךך כל כך שמחה שנפגשנו לא מבינה אפילווו
אוהבת אותךךך קטנההההההההההההה
חח שתקייייייי
את הכי יפה
עללקק את תעלי כי את יפה , יפה מאוד 😛
האממ האממ.. אני קטנה באיזה מובן?
בגובה? כן אני יודעת =\
וגמני כלכך שמחה שראיתי אותךך
ישלי פיצוי ממך עוד לא לשכוח 😎
QUOTE (koka15 @ 27/06/2007) QUOTE (limaori @ 27/06/2007) חח אור יהיה טוב😊 תודה!!!
בריי שלייי אני אביא חח רק לא לפה 😨 בפרטי
רק היפות מעלות תמונות חח
****את!!
תודה מאמיי אוהבת אותךךךךךךךךךךך כל כך שמחה שנפגשנו לא מבינה אפילווו
אוהבת אותךךך קטנההההההההההההה
חח שתקייייייי
את הכי יפה
עללקק את תעלי כי את יפה , יפה מאוד 😛
האממ האממ.. אני קטנה באיזה מובן?
בגובה? כן אני יודעת =\
וגמני כלכך שמחה שראיתי אותךך
ישלי פיצוי ממך עוד לא לשכוח 😎
תזהרי מהבקשות שלך
פיצוי
אני יכולה לפצות אותך במובנים אחרים חחחחחחחחחחחחחח
לא נראה לך... אני הכי ביישנית שיש!!!
וקטנה בהכול לא?! גם בגובה חח
טוב זה לא דוגמא אני גבוה מרוב החברות לי
אוהבתתתת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךך
יאא מאמי מזל טוב!
בהצלחה בבגרות והכי חשוב
תהני!!!!!!!!!
ליאורייייייייייייייייייייייייי יפההההההההה שלי
תהני לך חולה עלייך
ודברי איתי ...
מזלט ! ובהצלחה בהמשך הדרך 😊
ליאורייייייייייי יפהההה שלי
בהצלחה מחר יפה שליייי ותהני הכי שיש 😊😊
אוהבת עד השמיים 😊
ליאורי מאמי ((=
בהצלחה מחר בבגרות
להתרכז טוב טוב טוב
כיייייף לך גם אני רוצה לססיים!
בע"ה עוד שנה
יוופיייידדדווו 😁
----------------
תהני באילת עם החבר מתוקה אחת
מגיע לך , בשביל זה כמו טיול
סוף שנה וגם לפני גיוס חברך ((=
אז תהני מתוקה
והינה הלווואי והזמן יעצור ויעבור לך
ממש כמו צב שהזמן יעצור בשבילך
שתהני הכי שאת יכולה!!
בובית אוהבת'ך 😁