ליגל מתי הכל יחזור לשגרה כבר חשבתי זה ייקח יום יומיים.... 😢
תתאזרו בסבלנות, יכול לקחת בין שבוע לשבועיים.
QUOTE (Guest @ 29/06/2007) QUOTE (oferxxx @ 28/06/2007) QUOTE (Cris7 @ 28/06/2007) QUOTE (Golandinho @ 28/06/2007) ליגל אחי תגיד עכשיו שאתה עושה שדרוג לאתר ראז כאילו הכל ימחק כל התכנים וההודעות או שזה ימשיך להיות כמו שהיה...
(אני יותר דואג לתכנים)
מה אתה מזיין תשכל עאלק דואג לתוכן... חחחח לאיזה תוכן כבר אפשר לדאוג..? כל הפורומים יחזרו כרגיל אתה רק דואג למספר ההודעות שלך.. איזה 20 הודעות ליום? get a life g33k
דבר יפה..
אני באמת דואג לתכנים, העלאתי דברים בלעדיים שאין לי גיבויי של הקישורים ושלא לדבר על כל ההשקעות שדפקתי בפורום ובמיוחד ב-VIP. 😊
אתה תגיד לי לדבר יפה... נו באמת דיי.
מה אני חבר שלך ????
אחי כמו שהוא אמר vip
דבר שני כמו שעשיתי את ה-900 בפחות מחודש אני יכול לעשות אותם שוב אם לא אכפת לך...
ודבר שני יש שמה פול משחקים קטעי סטנד אפ וכמו כולם סרטים כחולים שציתי להוריד אז תעשה טובה תוריד פרופיל ושב בשקט..
ליגל אחי אם אפשר לעזור אז דברו איתי...
QUOTE (golandinho @ 29/06/2007) QUOTE (Guest @ 29/06/2007) QUOTE (oferxxx @ 28/06/2007) QUOTE (Cris7 @ 28/06/2007) QUOTE (Golandinho @ 28/06/2007) ליגל אחי תגיד עכשיו שאתה עושה שדרוג לאתר ראז כאילו הכל ימחק כל התכנים וההודעות או שזה ימשיך להיות כמו שהיה...
(אני יותר דואג לתכנים)
מה אתה מזיין תשכל עאלק דואג לתוכן... חחחח לאיזה תוכן כבר אפשר לדאוג..? כל הפורומים יחזרו כרגיל אתה רק דואג למספר ההודעות שלך.. איזה 20 הודעות ליום? get a life g33k
דבר יפה..
אני באמת דואג לתכנים, העלאתי דברים בלעדיים שאין לי גיבויי של הקישורים ושלא לדבר על כל ההשקעות שדפקתי בפורום ובמיוחד ב-VIP. 😊
אתה תגיד לי לדבר יפה... נו באמת דיי.
מה אני חבר שלך ????
אחי כמו שהוא אמר vip
דבר שני כמו שעשיתי את ה-900 בפחות מחודש אני יכול לעשות אותם שוב אם לא אכפת לך...
ודבר שני יש שמה פול משחקים קטעי סטנד אפ וכמו כולם סרטים כחולים שציתי להוריד אז תעשה טובה תוריד פרופיל ושב בשקט..
ליגל אחי אם אפשר לעזור אז דברו איתי...
צודק אחי...יש כאלה שהשקיעו ואין להם גיבוי להורדות...
בכל מקרה יאללה שהאתר יחזור כבר=]]
אם מישו צריך עזרה שיגיד...
אה ואחי אם אתה רוצה פה אני גם יכול לעבוד על ההודעות שלי אתה רוצה????
אנשים לא צריך לריב אני מאוד מקווה אנחנו עושים את כל המאמצים ועובדים בכל הכוח
ובשיא המרץ להרים את המערכת כמה שיותר מהר
ואני מאוד מקווה ומאמין שנצליח להעביר את כל ההודעות משתמשים נושאים והכל
למערכת החדשה
אם הכל יחזור לקדמותו זה עוד יהיה בסדר למרות שהראתם בקריסה הפתאומית הזאת של האתר שהיתה ללא התראה מוקדמת חוסר מקצועיות ויהיו לזה תוצאות בהתייחסות העתידית של אנשים לליגל ורז.
אם הכל יתחיל מהתחלה,אז יהיו מפקחים ומנהלים שהשקיעו ונתנו שם מעל ומעבר שיעדיפו לפרוש או שפשוט לא יחזרו.
זאת לא דרך לנהל אתר ו-DTP הוא לא היחיד שקרס או נפל זמנית.גם אליקומפ ואנשים
נשארו עם ההודעות שלהם והיתה המשכיות בכל.
****צונזר****
אנשים כמוך רק צריכים להתבייש
אתה כמו נשר טורף נבלות מחכה בפינה לכל אתר שיקרה לו משהו
יכול להיות שיש לך קשר גם לדברים האלה מי יודע
ואז אתה בא ומלכלך על אחרים וזה ממש חוצפה
אליאור תחזור לפורום שלך תשאר שם אל תכנס לאתר שלי ותפסיק לפרסם את
הפורום שלך במקומות שאתה לא רצוי בהם
QUOTE (raz @ 29/06/2007) אנשים לא צריך לריב אני מאוד מקווה אנחנו עושים את כל המאמצים ועובדים בכל הכוח
ובשיא המרץ להרים את המערכת כמה שיותר מהר
ואני מאוד מקווה ומאמין שנצליח להעביר את כל ההודעות משתמשים נושאים והכל
למערכת החדשה
פעם ראשונה אני שומץ אותך מדבר 😊
שלוםם 😁
בחורציק אף אחד לא אומר לך איפה להיות אתה רוצה להיות באליקומפ או בכל אתר אחר שיהיה
לך בהצלחה ולבריאות
אנחנו מחליפים מערכת לגדולה יותר מאובטחת יותר שיהיה בא הרבה יותר דברים
ומי שרוצה לעזוב זאת זכותו אף אחד לא משאירים בכוח
ולגבי מקצוענות או רצינות ההתנהלות נעשת בקשר מלא לקהל הגולשים
תוך כדי עידכונים לגבי מה הולך להיות ולוקח קצת זמן לבנות מערכת חדשה
אבל זה רק לטובה
אבל אנשים כמוך רק מחפשים בסיבוב כל דבר קטן בשביל
ליחצן אתר אחר ואני גם בטוח שזה אתה אליאור שרק מחפש שימחה לעיד
ולא יכול שלא לפרסם את הפורום שלכם בכל מקום ועד כמה שראית אין לכם כסף לשרת חדש
ואם לא תצליחו לגייס את הכסף אז האתר שלכם יסגר אוליי בגלל זה כואב לך הלב
אז אל תדאג לאתר שלי הוא מספיק טוב ומספיק מקצועי והוא ישגשג שנים רבות
QUOTE (Guest @ 29/06/2007) אם הכל יחזור לקדמותו זה עוד יהיה בסדר למרות שהראתם בקריסה הפתאומית הזאת של האתר שהיתה ללא התראה מוקדמת חוסר מקצועיות ויהיו לזה תוצאות בהתייחסות העתידית של אנשים לליגל ורז.
אם הכל יתחיל מהתחלה,אז יהיו מפקחים ומנהלים שהשקיעו ונתנו שם מעל ומעבר שיעדיפו לפרוש או שפשוט לא יחזרו.
זאת לא דרך לנהל אתר ו-DTP הוא לא היחיד שקרס או נפל זמנית.גם אליקומפ ואנשים
נשארו עם ההודעות שלהם והיתה המשכיות בכל.
****צונזר****
אנשים כמוך רק צריכים להתבייש
אתה כמו נשר טורף נבלות מחכה בפינה לכל אתר שיקרה לו משהו
יכול להיות שיש לך קשר גם לדברים האלה מי יודע
ואז אתה בא ומלכלך על אחרים וזה ממש חוצפה
אליאור תחזור לפורום שלך תשאר שם אל תכנס לאתר שלי ותפסיק לפרסם את
הפורום שלך במקומות שאתה לא רצוי בהם
מי שכתב את ההודעה הזאת שידע ששועל לא עוזב לשום אתר אחר.
פנו אליי ואני יודע גם על אחרים ששמו עין על השועל בתקופה הזאת.
אבל שיהיה ברור,גם אם DTP יחזור בעוד שנה אני אהיה פה בשבילו.
QUOTE (Guest @ 29/06/2007) QUOTE (Guest @ 29/06/2007) אם הכל יחזור לקדמותו זה עוד יהיה בסדר למרות שהראתם בקריסה הפתאומית הזאת של האתר שהיתה ללא התראה מוקדמת חוסר מקצועיות ויהיו לזה תוצאות בהתייחסות העתידית של אנשים לליגל ורז.
אם הכל יתחיל מהתחלה,אז יהיו מפקחים ומנהלים שהשקיעו ונתנו שם מעל ומעבר שיעדיפו לפרוש או שפשוט לא יחזרו.
זאת לא דרך לנהל אתר ו-DTP הוא לא היחיד שקרס או נפל זמנית.גם אליקומפ ואנשים
נשארו עם ההודעות שלהם והיתה המשכיות בכל.
****צונזר****
אנשים כמוך רק צריכים להתבייש
אתה כמו נשר טורף נבלות מחכה בפינה לכל אתר שיקרה לו משהו
יכול להיות שיש לך קשר גם לדברים האלה מי יודע
ואז אתה בא ומלכלך על אחרים וזה ממש חוצפה
אליאור תחזור לפורום שלך תשאר שם אל תכנס לאתר שלי ותפסיק לפרסם את
הפורום שלך במקומות שאתה לא רצוי בהם
מי שכתב את ההודעה הזאת שידע ששועל לא עוזב לשום אתר אחר.
פנו אליי ואני יודע גם על אחרים ששמו עין על השועל בתקופה הזאת.
אבל שיהיה ברור,גם אם DTP יחזור בעוד שנה אני אהיה פה בשבילו.
אם זה בטוח ששועל נשאר, אז גם אני 😊
בגשם, בקיץ, בחום, בקור, בשלולית וביובש אני אשאר 😛
ואם התכנים לא יהיו ניתנים להעברה, זה רק אומר שנצטרך לעבוד מעט קשה יותר אבל זה טוב כי צברנו יותר נסיון.
QUOTE (Guest @ 29/06/2007) אם הכל יחזור לקדמותו זה עוד יהיה בסדר למרות שהראתם בקריסה הפתאומית הזאת של האתר שהיתה ללא התראה מוקדמת חוסר מקצועיות ויהיו לזה תוצאות בהתייחסות העתידית של אנשים לליגל ורז.
אם הכל יתחיל מהתחלה,אז יהיו מפקחים ומנהלים שהשקיעו ונתנו שם מעל ומעבר שיעדיפו לפרוש או שפשוט לא יחזרו.
זאת לא דרך לנהל אתר ו-DTP הוא לא היחיד שקרס או נפל זמנית.גם אליקומפ ואנשים
נשארו עם ההודעות שלהם והיתה המשכיות בכל.
****צונזר****
אנשים כמוך רק צריכים להתבייש
אתה כמו נשר טורף נבלות מחכה בפינה לכל אתר שיקרה לו משהו
יכול להיות שיש לך קשר גם לדברים האלה מי יודע
ואז אתה בא ומלכלך על אחרים וזה ממש חוצפה
אליאור תחזור לפורום שלך תשאר שם אל תכנס לאתר שלי ותפסיק לפרסם את
הפורום שלך במקומות שאתה לא רצוי בהם
אחי לא נראה לך תחפש פורומים אחרים.
אם היית המנהל יכולת להגיד דבר כזה אבל אני מאניק אם יש לך ותק של יותר משבועיים אז שב בשקט האנשים עובדים כמו חמורים ואתה ידוע רק להעביר ביקורות.
במקום זה תשאל אם אתה יכול לעזור במשהו.......
QUOTE (golandinho @ 29/06/2007) QUOTE (Guest @ 29/06/2007) QUOTE (oferxxx @ 28/06/2007) QUOTE (Cris7 @ 28/06/2007) QUOTE (Golandinho @ 28/06/2007) ליגל אחי תגיד עכשיו שאתה עושה שדרוג לאתר ראז כאילו הכל ימחק כל התכנים וההודעות או שזה ימשיך להיות כמו שהיה...
(אני יותר דואג לתכנים)
מה אתה מזיין תשכל עאלק דואג לתוכן... חחחח לאיזה תוכן כבר אפשר לדאוג..? כל הפורומים יחזרו כרגיל אתה רק דואג למספר ההודעות שלך.. איזה 20 הודעות ליום? get a life g33k
דבר יפה..
אני באמת דואג לתכנים, העלאתי דברים בלעדיים שאין לי גיבויי של הקישורים ושלא לדבר על כל ההשקעות שדפקתי בפורום ובמיוחד ב-VIP. 😊
אתה תגיד לי לדבר יפה... נו באמת דיי.
מה אני חבר שלך ????
אחי כמו שהוא אמר vip
דבר שני כמו שעשיתי את ה-900 בפחות מחודש אני יכול לעשות אותם שוב אם לא אכפת לך...
ודבר שני יש שמה פול משחקים קטעי סטנד אפ וכמו כולם סרטים כחולים שציתי להוריד אז תעשה טובה תוריד פרופיל ושב בשקט..
ליגל אחי אם אפשר לעזור אז דברו איתי...
ברור שאתה יכול לעשות אותם תוך פחות מחודש... אין לך חיים
גולן ואחרים אני מבקש שתפסיקו להתייחס לבן אדם הממורמר הזה
אני מעריך כל אחד ואחד ממכם
ואתם עושים עבודה מעולה ואל תתנו לאנשים קנאים להרוס את האחדות