כלללללל פעם
אני עושה את אותה טעות
וכללללל פעם אני עצובה על זה אחרי זה
למה זה כל כך קשה לי סעמקקקקקקקק
אוף עכשיו אני ממש מתחרטת
ו...
אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
גל מאמי
אל תתחרטי
את הנעשה אין להשיב
הכול לטובה,אל תדאגי!..(=
אוהבת אותך
את לא מפגרת
גלו'ש מה שקרה כבר קרה
אין מה לעשות אי אפשר לשנות את מה שקרה
אל תתחרטי
יהיה בסדר
הכל יסתדר מאמי
אוהבת אותך
תודה מתוקות שליי!!
אוהבת אתכן
שמיייייייייייייייננננץ, את לא מתחרטת!!!!
בשום פנים ואופן לא!
הנסיבות התגלגלו לכך שהיית חייבת לקטוע את זה, וזו לא באשמתך!!!
אין מה לעשות, בחיים צריכים לחוות הכל..
פרידות, אכזבות, אהבות חד-צדדיות, אושר, שמחה, אהבה...
יהיה טוב נשמתי.
חולה עלייך😊
QUOTE (oshri_Ok @ 27/06/2007) שמיייייייייייייייננננץ, את לא מתחרטת!!!!
בשום פנים ואופן לא!
הנסיבות התגלגלו לכך שהיית חייבת לקטוע את זה, וזו לא באשמתך!!!
אין מה לעשות, בחיים צריכים לחוות הכל..
פרידות, אכזבות, אהבות חד-צדדיות, אושר, שמחה, אהבה...
יהיה טוב נשמתי.
חולה עלייך😊
אוש אהוב שלי,
זה לא זה
אני אספר לך במסן
3> אוהבת אותך הכי בעולם שמן שלי
את מה שנעשה אי אפשר להשיב !
מאמי יהיה בסדר !
אוהבת אותך !
כבר התאוששתי חח
פעם הבאה עושה את זה כמו ילדה גדולה😊
צפו לעדכונים
תלמדי מכל דבר ותפיקי ממנו את המיטב
שמחה שאת יותר טוב😊
את קוראל לגל שלי מ פ ג ר ת 😠
ניראה לי שקצת השתדעת ילדה תיזהרי ממני!!!
את ממש לא מפגרת , את ילדה מדהימה
ואני חולה לך על הצורה!!!!!!!!!
אוווהבת בטרוף!
מואהההה
3>
😁
QUOTE (--בובית--10 @ 27/06/2007) את קוראל לגל שלי מ פ ג ר ת 😠
ניראה לי שקצת השתדעת ילדה תיזהרי ממני!!!
את ממש לא מפגרת , את ילדה מדהימה
ואני חולה לך על הצורה!!!!!!!!!
אוווהבת בטרוף!
מואהההה
3>
😁
מיכלי
ראיתי אותו שוב 😢
ושוווב לא עשיתי כלום
אוף
בעע
כן , נחשתי שזה זה
בסופו של דבק יקרה משהו'
ניראה לי שאת יותר מפחדת מהתגובה שלו?!
את תראי אבל שיהיה טוב יפה שלי!
את תקבלי את האומץ הזה יום אחד
תמיד שאת רואה אותו , ניראה לי את מקבלת פקק דיבור [לא פיק ברכים 😁]
אוווהבת אותך המון המון!
ואין לך סיבה להיות עצובה יפה שלי!!
חיווך!!!! 😁
אויי לעודד אחרים זה כייף
זה עושה לי כייף ענקי בלב
שאני יודעת שאני יכולה לעזור
לדבר, להקשיב!
גלו'ש אני מטורפת עלייך!!
😁
אל תתחרטי על דברים שעשית
הכל לטובה ואת לומדת מזה
תרימי את הראש ותלחמי
על מה שאת רוצה או צריכה
נסיכה שלי מגיע לך האושר
והוא יגיע יחד עם הטוב והשמחה
רק תאמיני בו ובהכל ויהיה טוב
מבטיחה לך אוהבת אותך
הכי בעולם ותמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 28/06/2007) אל תתחרטי על דברים שעשית
הכל לטובה ואת לומדת מזה
תרימי את הראש ותלחמי
על מה שאת רוצה או צריכה
נסיכה שלי מגיע לך האושר
והוא יגיע יחד עם הטוב והשמחה
רק תאמיני בו ובהכל ויהיה טוב
מבטיחה לך אוהבת אותך
הכי בעולם ותמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אוהבת אותך המון מאמי!!!
ונדבר כבר במסן אני לא מרשה לך לדבר ככה!!!