אנחנו "חוגגים" שבוע בשעה 20:09
עוד 25 דקות 😢
[כן אני דייקנית ]
אווווווף כוסאמק איתוווו !!
ממש חוגגים .
כך עבר שבוע , אני לא רוצה עוד ימים לספירה הזאת
ככל שנוספים ימים אני מרגישה יותר רע וזה יותר אבוד .
אוווווף 😢
אל תתיחסו זה סתם פריקה
ולא זה לא משהו טוב .

יהיה טוב |= [לא?]
13.6 - הכל היה נראה כל כך טוב אוף \=
שנישנניי?!!?
ברור שיהיה טוב מאמי שלי!
יהיה מעולה!!..(=
ח-י-ו-ך
שנינוש בסוף הכל מסתדר!
אווהבת אותך ויהיה טוב
מואהה
יפה שלי אל תיהיי עצובה תחייכי ומהר אני לא אוהבת
שאת ככה בוביייייייייייייייית שלי
יפה שלי אני אוהבת אותך ,
אל תהיי עצובה בשביל שום קקה קטן \:
שימות שיכחד ויתאבד (;
אוהבת אותתתתתךךךך אין עלינוו ~!!
אל תהיי עצובה מאמי
יהיה טוב יסתדר
אוהבת אותך
יפיופה..
אל תהיי עצובה !יהיה בסדר !
בא לך לשתף אותנו מה קרה?!
אוהבת אותך !
יהיה בסדר יפה אחת !
אל תדאגי ..
את רוצה לשתף אולי ?! :/
לפי מה שהבנתי את איתו אבל לא רוצה להיות איתו כן?
אם כן אז למה?!
הלוואי ^^
שבוע שלא דיברנו שזה ממש הרבה בשבילי .
רגילים לדבר כמעט כל יום באיסי/פלאפון
פעם ראשונה שזה קורה .
שאנחנו לא מדברים שבוע , זה קשה לי \=
יש לי תחושת בטן שנכנס/ה גורם לשלישי לכל העניין הזה !
צריך לברר ... [זאת רק תחושת בטן כן?]
אל תחשבי ככה תנסי לדבר איתו מאמי ...
ואל תיהי עצובה הוא לא שווה את זה...
בסוף יהיה בסדר את תיראי =)
קבלי חיבוווווק ענקיייייי 😘
שני די להיות בבאסה
אוהבת אותך =]
שנינו'ש תהיי שמחה מאמי שלי
לא מגיע לך העצב הזה
אוהבת אותך מאוד נסיכה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אף אחד לא שווה את הדמעות והעצב שלך
תחייכי יפתי
אוהבת אותך 3>