חחחחח אוהבת אותך מקסימה שלי
אין כמוך אהובה מואההההההה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחח יפה שלי
אנחנו תמיד פה בשבילך!!
ואני פה לכל דבר שאת רוצה
אווהבת אותך כלכך מאמי
ליפזיי?!
אוהבים אותך בחזרה!!
תמיד פה בשבילך 😁
את מדהימהה!!
אוהבת אותך!!
ותמיד פה בשבילךך
QUOTE (lipaz-sol @ 27/06/2007) ברשלי-חיחיחיחי תודה מאמי באמת תודה 😛
את מדהימה באמת!!!
אוהבת אותךך המוני המוני 😁 [/b]
מאמיי,
אין צורך בכלל להודות
אני עושה אתזה כי אני אוהבת אותך
ואת מדהימה
וחשוב לי שלא תהיי עצובה
כי את הכי מדהימה שאת מחייכת אני בטווחה בכך!
ואני פשוט אוהבת אותך מלא:]
שמחה בשבילך כלכך 😁
ו.. תזכרי שאני תמיד כאן ב ש ב י ל ך
לכל דבר קטנטן שתרצ 😊
שיהיה לך רק טוב !
מואההההההההה
אויששששששששששש ליפי שלי
אין עלייךךךך יפה שלי חולה עלייךךך הכי שבעולם
תמיד כאן בשבילך בשביל זה אנחנו קימייםם
אוהבת אותך מלאה מלאך שלי
undefined ליפיי?!
אני מקווה שהכול יותר טוב אצלך
ואוי לך אם את לא מחייכת!!!
חיוך!!!!!..(=
מואה 3>