היו מס' בעיות בפורום בשעה האחרונה
התקלה תוקנה וכמו שאתם שמים לב הכל טס כאן ...
תהנו
נהיר אתה אלוף תודה על הכללל
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (_קרנוש_ @ 27/06/2007) תודה נהיר! (:
😊 😛
כן הוא ניתקע טיפה בצהרים,תודה נהיר!! 😊
תודה גבר...
אבל יש לי בקשה קטנה....
אני לא רוצה שהוא יטוס זה מהר לי מידי...למה אני לא יכול עם הרוח הזאת...עדיף שלא תיהיה רוח למרות שחם...חחחחחחחחח
😊
עזוב אל תתייחס...חחחחחחחחחחחח
חחח כן פחדתי שיש לי בעיה במחשב ....
תודה 😉