אל תשכח לשמוח גם בחלקי
ואל תמנע מלבכות כשעצוב
תנצל עד תום כל עוד אתה תמים
תלמד לוותר ואל תוותר על החיים.
כי בחיים הכל עובר
מטעויות למד והשתפר
מה שקולך הפנימי אומר, זו האמת שלך
לא, לסלוח זו לא חולשה
נצור אהבה בדרכך
ודע, את כל הסובב אותך.
אל תלך בדרכו של אחר
ואל תיכנע לחולשות שבגוף
שא בעול בכתפיים איתנות
ותאמין ותאמין, רק תאמין.
ליפז
ילדה מקסימה
כל כך שמחה שדברתי איתך, והכרתי אותך
ואני יודעת כמה קשה להתמודד עם מה שאת עוברת
אבל אני רואה שאת חזקה, ולא מוותרת
כי בחיים אסור לוותר
צריך להמשיך הלאה
החיים עשויים ממכשולים
והחוכמה היא-להתמודד מול כל המכשולים
כי מכל נפילה
אנחנו גם לומדים
אז זה הצד החיובי שבכל זה
כי מכל דבר רע חייב לצאת משהו טוב, לא?
אז תזכרי שהחיים הם כמו מראה
-תחייכי והעולם יחייך אלייך בחזרה-
כי את הכי יפה כשאת מחייכת
אין דבר כזה רע!
יש דבר כזה תקופה לא טובה
ומי שחזק יודע להתמודד עם זה
ואת כן חזקה
תעריכי את המתנה שה' נתן לך
-החיים-
לא כולם זוכים בזה
למדתי המון בחיים
לנצל, לא לקחת קשה,לעבור הלאה,לקום כשצריך,לחייך תמיד, לצחוק כל פעם שאפשר,להנות,לנצל ועוד הרבה.
אז תחיי גם את ככה
כי את כן ילדה שמחה ו"משוגעת" ..אממ כמוני 😮 🙄
וזה טוב
אז תמיד תהי ככה
כי אני שמחה ומחייכת כשאת ככה
את לא יודעת איך שיפרת לי גם את המצברוח
יהיה טוב
תמיד יהיה טוב(:
בע"ה
אני אוהבת אותך יפה שלי!
ותמיד פה בשבילך מדהימה!!!
קרן מדהימה שלי!!.
אוהבת אותך!!
וליפזיי!!..
ח-י-ו-ך
הכול לטובה
החיים קשים זה נכון אבל
"אם הדרך קשה אין דבר,
כל יום הופך לעבר..
אל תביטי אחורה לכי ישר
כי בסוף הדרך יש מחר..!!
אוהבת אותך קטנה שלי!...
איזו מקסימההההה איזה לב ענקיי
את ילדה מדהימה מאמיי
כל הכבוד מצטרפת אלייך מילה במילה
ליפזו'שש חיים שלי איתך בטוב וברע
אוהבת אותך הכי בעולם נסיכה שלי
תהיי חזקה את תעברי את זה כמו גדולהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
קרן שלי קודם כול?
תודה את כזאתתת מתוקהה משוגעת שלי ומדהימה. 😛
😂
את צודקת מאמי בכול מילה.
אני יעבור אני חזקההה בלי עין הרע יהיה טוב 😊
מאוד שמחתי לדבר ולצחוק איתךך עשית לי טוב.
אה וזוכרת התחתנוו כבר רקק שאני יקנה את הבית 😁
חחח ואני שמחה ששיפרתי את המצב רוח תכירי זאת אני ליפז המשוגעת 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😯
וגם אני פהה בשבילך 😁
כן לחירפון 😛
מאמי אני?
אוהבת אותךךךך הרבה הרבה. ושתדעי את מדהימה!!!!!
מואההה
רגיי-מדהימה שלי תודה לך על המילים על העידוד. 🙄
תודה אני אוהבת אותך הרבה 😁
וכן יש חיוך על הפנים 😊
נאפי שלי-"כמה אהבה?"ווואוו אין סוף
תודה באמת תודה על הכול.
מלאך שלי אני אוהבת אותך מאודי מאודי תודה שאת פה.
ואנחנו נעבור זאת 😉
קרןןןןןןןןןן ימדהימה
ואלייה איך כמוך ימדהימה אין אין אין
חמודה אחתת , אני אוהבת אותך כלכך
ליפזייייי
תזכרי שהכל בחיים לטובה
וגם אם רע זה לא הסוף!
תמיד אחרי הרע יבוא הטוב 😊
תזכריי שאני אוהבת אותך מלא
ושתמיד אני לצידך בטוב וברע
ולא משנה מה יהיה
קרן מקסימה שלי אוהבת אותך!!
ליפזי פה בשבילך כל שניה וכל דקה אוהבת אותך המון
בר-את יותר מידי מדהימה ותישארי ככההה 😉
ואין מה לעשות אני צריכה לומר תודה ענקית. 😁
אני זוכרת את זההה לא לדאוג. 😁
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךך הרבה מאמי שלי 😊
חופתי-תודה מאמי שליי.. 😁
את מקסימה שלי. 😁
אוהבת אותךךךךךךךךךךך הרבה 😛
קר מדהיהמה אחת...
צודקת
ליפי כיפה אדומה יפה שלי מלאך שלי אני חולה עלייךךךך
הכי מדהימה בעולם
ואני אמרתי לך פעם את הכי יפה שאת מחייכת חולה עלייךךךך חיים שלי
שמרי על החיוך הכל לטובה
ואחרי הרע תמיד בא הטוב
ואני תמיד איתך ברע בטוב וגם שמעוד משעמם לך ואין לך מה לעשות
מאוהבת בך יפה שלי
אין עלייךךךך תישארי כמו שאת
וכל מילה נוספת עלייך מיותרת
QUOTE (סוופרמאמי @ 27/06/2007) קר מדהיהמה אחת...
צודקת
ליפי כיפה אדומה יפה שלי מלאך שלי אני חולה עלייךךךך
הכי מדהימה בעולם
ואני אמרתי לך פעם את הכי יפה שאת מחייכת חולה עלייךךךך חיים שלי
שמרי על החיוך הכל לטובה
ואחרי הרע תמיד בא הטוב
ואני תמיד איתך ברע בטוב וגם שמעוד משעמם לך ואין לך מה לעשות
מאוהבת בך יפה שלי
אין עלייךךךך תישארי כמו שאת
וכל מילה נוספת עלייך מיותרת
😁 😁 😁 😁
כמה מילים ברצףף
חחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂
תודה תודה תודה תודה הרבה מחמאות והסמקתי 😁
כן יהיה בסדר הכול לטובה 😊
תודה מלאך שלי תודה ענקית 😁 😛
אוהבת אותך הכי בעולםםםםםםםםםםםםםםםםםם 😛 😁
קרןןןןןןן שלייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי??
איפה את אני מתגעגעת נעלמת ליייייייייייייייייייי 😢
אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף 😊
שתדעייי שאני אוהבת אותך המונים המונים 😁
תודה משוגעת שלייייייייייייייייייייייייייייייי 😊 😛
קרן את מדהימההההה
נראה לי שהזנחת אותי 😊
ליפזושששש לא ממש יצא לנו לדבר בפרטי
וחבל אם את שואלת אותי חח
אבל אני יודעת שאת מדהימההה
וכל מה שעובר עלייך יעבור
את חזקה ותשרדי את זה
אני פה בשבילך תמיד מאמי בכל מה שתרצי😊
276947323
QUOTE (limaori @ 27/06/2007) קרן את מדהימההההה
נראה לי שהזנחת אותי 😊
ליפזושששש לא ממש יצא לנו לדבר בפרטי
וחבל אם את שואלת אותי חח
אבל אני יודעת שאת מדהימההה
וכל מה שעובר עלייך יעבור
את חזקה ותשרדי את זה
אני פה בשבילך תמיד מאמי בכל מה שתרצי😊
276947323
ליאורישלי😛
חחחחח עכשיו הכרנו חחחחחחחח 😂
את מתוקה...ומדהימה 😊
תודה מאמי אה ונכנסתי לאיסי חחח טוב את יודעת 😁
ותודה מאמי שלי 😉
אוהבת אותך 😎 😊
QUOTE (lipaz-sol @ 27/06/2007) קרןןןןןןן שלייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי??
איפה את אני מתגעגעת נעלמת ליייייייייייייייייייי 😢
אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף 😊
שתדעייי שאני אוהבת אותך המונים המונים 😁
תודה משוגעת שלייייייייייייייייייייייייייייייי 😊 😛
😢 😢 😢 😢
נעלמת 😊
לאלאלא נעלמתי
אני תמיד פה 😎 לצערך...
עזבי בית לא בית אני אוהבת אותך גם בלי..אבל אני לא אתנגד לו
שמחה שגרמתי לך לצחוק
משוגעת שלייי
אוהבת אותך המון (:
בנווווות?!
😁 😁
אוווהבת אותכן מלאאאאא (:
ליאוררריי לא הזנחתי אותך 😢
דברי איתי.
QUOTE (_קרנוש_ @ 28/06/2007) לאלאלא נעלמתי
אני תמיד פה 😎 לצערך...
עזבי בית לא בית אני אוהבת אותך גם בלי..אבל אני לא אתנגד לו
שמחה שגרמתי לך לצחוק
משוגעת שלייי
אוהבת אותך המון (:
בנווווות?!
😁 😁
אוווהבת אותכן מלאאאאא (:
ליאוררריי לא הזנחתי אותך 😢
דברי איתי.
אה פוי חשבתי לרגע חחחח... 😕 😁
חחחח את תמיד פה אבל לא לצערך אלא לטובתך את קרועה. 😛 😁
חחח הבית יכול לחכות כי אמרת שאת אוהבת אותי 😁 😛
חחחחחח ויש בעיה עם המסן טמבל 😯
חחחחחחח אוהבת אותךךךךך הרבה הרבה משוגעת שליי 😛 😁