יותר קל להרוס הכל
היה קשה לקום ולהתחזק
וכנראה שזה לא יחזור 😢
לא בזמן הקרוב
במיוחד לבד
וזה כואב
כי הכל בסוף חוזר ומתפוצץ,מבפנים.
אבל יהיה טוב
הכל יסתדר בע"ה
"יש עיניים צוחקות
ויש עיניים עצובות
רק שלי הן משקרות
לילה ויום חיה באותו חלום"
קרנננוש יפה שלי מה קרה מאמיי?
את חזקה
אסור לך להשבר!
קרן אין לי מושג מה קרה אבל ,
יהיה טוב בובי !! הכל מסתדר בסוף !
אל תורידי את החיוך המהמם מהפנים שלך -
אף אחד לא שווה את זה .
אם באלך לדבר או לשתף אני תמיד במסן !
תמיד פה בשבילך [ובשביל השגעונות שלך 😉] חח
לאביו 3>
קרן שלי!?
אהובתי!??
את תראי, שהכול יסתדר 😁
(אני אומרת את זה בשביל שנינו)
רק תחיכיי והכול כבר יראה אחרת,
תיהי את עצמך וזהו
כמה שזה קשה וכמה שזה בלתי אפשרי
ותיהי חזקה,אל תשברי,החיים האלו לא קלים!.
אבל בסוף!?
עוברים הכול מאמי!
אוהבת אותך מלא מלאמלא
קרנוש שלי
אני כבר כתבתי לך מה אני חושבת במסנ
הכל יסתדר בסופפו של דבר
ותראי לכולם שאת הכי גיבורה
אווהבת אותך
נשמה שלי לא יודעת מה קרה אבל כמו שזה חזר זה גם יחלוף
תהיי חזקה מאמי
איתך תמיד מאמי
את תראי שזה יעבור!!!
תודה לכולכן
אוהבת אותכן 3>
קרן חיים שלי אסור לוותר על מה
שרוצים וצריכים נכון שקל
להישבר וקשה לקום
אבל זה לא בלתי אפשרי
ואת יכולה לקום ולהיות חזקה כמו גדולה
את תצאי מזה והכל יהיה בסדר
רק תאמיני בעצמך
ואת ממש לא לבד נסיכה שלי
יש לך אותי ועוד אלפי אנשים פה
ויש לך את החברות והידידים והמשפחה
את לא לבד ולעולם לא תהיי לבד
אני איתך בכל רגע לכל מה שאת צריכה
אל תוותרי נסיכה שלי יהיה בסדר
אוהבת אותך הכי הכי בעולםםםם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורני תודה מקסימה שלי
את מדהימה
מנסה לא להתייאש ולוותר.
אוהבת אותך מאוווד 3>