אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף 😊
אני לא מרגישה טוב 😊
מתפוצצת מרוב כאבים בבטטןן 😕 😨
מה יש לי?
הכאבים האלה בלתי נסבלים בעעע 😠
אבל יהיה בסדר 😛
😯
תרגישי טוב נשמה שלי
תנוחי ותקחי כדור
תקלחי ותשני טוב טובבב
ואם כואב לך הבטן אל תאכלי דברי חלב
תאכלי אורז או קולה וחכי שיצאו הגזים!!!
אוהבת אותך ותרגישי טוב
מרגישה כמו סבתא כמה טיפים חחח 😁
ליפזיי
לכי תעשי מקלחת טובה
ותנווחי קצת
תרגישי טוב בובההה
אוהבת אותך מלא
QUOTE (limaori @ 27/06/2007) תרגישי טוב נשמה שלי
תנוחי ותקחי כדור
תקלחי ותשני טוב טובבב
ואם כואב לך הבטן אל תאכלי דברי חלב
תאכלי אורז או קולה וחכי שיצאו הגזים!!!
אוהבת אותך ותרגישי טוב
מרגישה כמו סבתא כמה טיפים חחח 😁
חחחחחח תודה מאמי על הטיפים חיחי.
לפי זה אני ירגיש טוב חחח 😁
כן בדיוק כמו סבתא חחח 😛
אוהבת אותך מואההה 😊
אבל יש בעיה? 😕
אני לא יכולה לבלוע כדור 😯
QUOTE (koka15 @ 27/06/2007) ליפזיי
לכי תעשי מקלחת טובה
ותנווחי קצת
תרגישי טוב בובההה
אוהבת אותך מלא
תודה מאמי
וכן אני יעשה מקלחת בקרוב 😊
חיחי תודהה. 😉
אוהבת אותך מואה 😊
QUOTE (koka15 @ 27/06/2007) למה לא מאמי?
אמ..אני מפחדת מיזה 😯
QUOTE (15PrInCeSs @ 27/06/2007) תשתי המון נוזלים
תודה 😉
ליפזיי שלי!?
תרגישי טוב מדהימה קטנה!!!...(=
אוהבת אותך 3>
רגי-תודה מאמי שלי 😁
מואה אוהבת אותךךךךךךךךךךך 😛
may1231230-תודה מתוקה 😉