תן לי את האומץ את הכוח
לעצור את הדמעה שבליבך
תן לי להביט בך לשכוח
כל דבר שמתקיים בי מלבדך
לא ידעתי אהבה אחרת
לא ידעתי רגעים יפים יותר
איתך אני שונה
איתך נשברת
איתך הזמן עובר
איתך ליבי סוער
אתה זה אני
וסוד ליבך הוא סוד ליבי
נשבעתי לאהוב אותך
עכשיו אני שלמה
אם רק תיתן לי מקום
להישאר ולחלום
אוהב אותך כמו היום
אני מוצאת שלווה נצחית בין זרועותיך
במבטך את עוז גופי אתה מחליש
ממרחקים אני נסחפת עד אליך
אתה הגבר היחיד אתה האיש
אתה זה אני...
:'(
עדידוש מה קרה למה את עצובה?
הפרידה..בעעע..אני לא יכולה כברררררררר
וזה עוד הרבה דבריםםם על הראשששש
אחי בבית חולים
יום ראשון ניתוח
רבתי עם חברות מהעצבים
ידיד שלי קילל אותי
נמאס לייייייייי=[
ואי..
פרידה ין מה לעשות מאמי זה יעבור לך עם הזמן הכאב..
ובקשר לאחיך מקווה שהוא יחלים מהר...
ותנסי לסדר את הענין עם הידיד שלך הוא בטוח לא התכוון לזה..
אני מקווה שהכל יהיה בסדר עם אח שלך...
בקשר לפרדה אל תשברי!! תיהי חזקה..
דברי עם חברות שלך וידיד שלך תיראי מה קורה איתם..
אני שולחת לך חיבוק גדוללללל 😊
פרידה?
אחרי כל אהבה באה פרידה
ואל תדאגי בקשר לניתוח,ואח שלי!
תתפללי למענכם..(=
יהיה בסדר!
רק תקווי לטוב!
אני בטוחה!!
ותרגישיי טוב!..(=
אוהבת3>
QUOTE (15PrInCeSs @ 27/06/2007) ואי..
פרידה ין מה לעשות מאמי זה יעבור לך עם הזמן הכאב..
ובקשר לאחיך מקווה שהוא יחלים מהר...
ותנסי לסדר את הענין עם הידיד שלך הוא בטוח לא התכוון לזה..
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אוףףףףף נמאס כברר..!
השלמתי עם החברות ועם הידיד..
מחר ידיד שלי אמור לבוא אליי מהצפון התקשר מקודם אמר שסבא שלו נפטר:'(
אוף..!!נמאס לי
עדי? מאמי?
תיהי חזקה!(=
את תתגברי על הכול
את רק צריכה כוח ותקווה
יהיה בסדר מתוקה
3>