זו כולה זכוכית ברגל😊
אוהבב אותך כל כך רפואה שלמהה מאמי זה בקטנה כמו גדולה תעברי את זה😊
למי שלא יודע:גלוש עם זכוכית ברגל ובכפר סבא בבית חולים במיונים(אין מה להלחץ היא תעבור את זה כמו גדולה,דיברתי איתה בSMS)
בקיצר תאחלו לה מלא בריאות
אוהבב אותך אחותי!!! 😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊
איזה חמוד!
גלוושששית תרגישי טובבב!!
אווהבת אותך מתוקההההההה
תרגישי טוב מאמי
החלמה מהירה 😊
מואה😉
א גולייייייייייייייייייייייייייייי
מסכנה שלי תרגישי טוב אוהבת אותך נשמה שלי
תום ימתוק
חחחחחח יפה לך לפתוח בשבילה אשכול ..
אממ רק בריאות נשמה (:
יאה..איזה חמוד (=
גלו'ש??
תרגישי טוב טוב טוב!!.(=
החלמה מהירה !
איזה מתוק!!
גלוש..תרגישי טובב..
מוווווואה
החלמה מהירההה
ושמרי על עצמך!!!
QUOTE (רגייי @ 27/06/2007) יאה..איזה חמוד (=
גלו'ש??
תרגישי טוב טוב טוב!!.(=
החלמה מהירה !
😊
תמסור לה את אהבתי 😊
ושתרגיש טוב.
QUOTE (hila1990 @ 27/06/2007) תמסור לה את אהבתי 😊
ושתרגיש טוב.
😉
היא תעבור את זה כמו גדולה !
תומי איזה מתוק אתה 😊
יאאאאאאאאאאאא גלו'ש אהובה שליי
תרגישי טוב מאמי תהיי חזקה
הכל יהיה בסדר אוהבת אותך הכי בעולם אחות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תומצ'וווווווו!?
אתה!?
האח,
הכי הכי הכי מושלם שיכול להיווווווות
אתה לא מבין איך ריגשת אותי עכשיו!!
תודה רבה רבה רבה רבה,
עוד שעתיים אני רואה אותך ואתה אפילו לא יודע 😊 חח אני גם הולכת לברייקדאנס
אז קיצר, אחרי 6 שעות במיון, של שיעמום טוטאלי,צילומים וזה
שלחו אותי הביתה חבושה,
מחר אולטרסאונד, ואם ימצאו זכוכית אז יתנו לי זריקה והרדמה ברגל ויעשו ניתוחון😢
יואווו אני מתה מפחד
ותודה לכולםםםםםםםםם
אוהבת אתכם כל כך כל כך!!!
מואהה
גלו'ש?!
אל תפחדי מאמי!.(=
תיהיי חזקה!
אלוהים שומר עליך מלמעלה 😁
אוהבת אותך 3>