ספורט קלאב.. במילא לא יכלתן ללכת אם אתן מתחת ל-18 ואין לכן מלווה מעל 21.. וגם אם הייתן מגיעות למלון אחרי שהזמנתן לא היו נותנים לכן להכנס! (צריך תעודת זהות)..
המלך שלמה שמעתי שהוא דיי טוב.. אבל לא נראה לי שהכל כלול בו.. אני לא זוכרת
ואממ לגונה לא מכירה אני לא מכירה שם הרבה ת'אמת =/
1100 שקל זה יקר למלון
למה מה קרה כמה לוקחים ללילה?
לכי להולידי אין אקספרט או ללב אילת
120 שקל ללילה
QUOTE (שרוטה-מהאהבה @ 27/06/2007) ספורט קלאב.. במילא לא יכלתן ללכת אם אתן מתחת ל-18 ואין לכן מלווה מעל 21.. וגם אם הייתן מגיעות למלון אחרי שהזמנתן לא היו נותנים לכן להכנס! (צריך תעודת זהות)..
המלך שלמה שמעתי שהוא דיי טוב.. אבל לא נראה לי שהכל כלול בו.. אני לא זוכרת
ואממ לגונה לא מכירה אני לא מכירה שם הרבה ת'אמת =/
אנחנו מעל גיל 18 אז זה לא בעיה...
כן לא הכל כלול בו יוצא לנו 950 ש"ח ל 3 לילות ורק ארוחת בוקר.....
QUOTE (G-A-L @ 27/06/2007) 1100 שקל זה יקר למלון
למה מה קרה כמה לוקחים ללילה?
לכי להולידי אין אקספרט או ללב אילת
120 שקל ללילה
זה לא יקר למלון 5 כוכבים....זה דווקא יצא ממש זול
אנחנו לא רוצות מלון של 3 כוכבים אנחנו רוצות לנוח כמו שצריך אחרי כל הבגרויות ולפני צבאאאא.....
אז ככה שאם ההורים נותנים אז למה לא לנסוע? 😁
אממ תכו לספורט.. הוא באמת נראה לי טוב..
ואם כסף זה לא הבעיה.. אז למה לא..
והוא ארבע כוכבים לפי מה שזכור לי..
אבל יש הרבה מלונות של חמישה כוכבים במרכז.. הקטע שהרבה מהם הם לא הכל כלול.. בד"ע ארוחת בוקר וערב.. תלוי מה אתן רוצות..
אני לפני כמה שנים הייתי בספורט ממש נהנתי..
ואם את מתלבטת תקחי את אחד משני המלונות של הכל כלול זה יותר משתלם!!!
תהנו 😊
שלום לכולן, אני חדשה.
אני גם רוצה ללכת עם החבר שלי לבית מלון אבל יש לי בעיה.
אני בתולה ואני עדיין לא מוכנה, אם נסע למלון רק שנינו זה יצור מצב ש"נצטרך" לשכב.
יש פה בנות בתולות שהולכות עם חבר שלהן לאילת בקרוב? אם כן יש לכן עצות?
QUOTE (חולה-עליך @ 28/06/2007) שלום לכולן, אני חדשה.
אני גם רוצה ללכת עם החבר שלי לבית מלון אבל יש לי בעיה.
אני בתולה ואני עדיין לא מוכנה, אם נסע למלון רק שנינו זה יצור מצב ש"נצטרך" לשכב.
יש פה בנות בתולות שהולכות עם חבר שלהן לאילת בקרוב? אם כן יש לכן עצות?
מאמי ברוכה הבאה קודם כל ...
דבר שני זה לא יצור מצב כי את לא חייבת כלום אם את לא מוכנה הוא בטוח יבין ...
ודבר שלישי השאלה שלך מתאימה לפורום מיניות תפתחי שם אשכול חדש מתוקה יעזרו לך.
ובקשר למלון, זה לא כזה זול המחיר.
נראה לי הכי טוב שתבדקי באינטרנט עליהם ,
ותראי מה הכי אהבתן.
אני הייתי בלגונה שנה שעכברה ונהנתי מכל רגעעעעעעעעעעעעעעעעעע
היה בנזונההההההההההההה
הייתי שמה גם עם הבן של מנהל המלון, וזה רשת לגונה והספורט זה אותו בעלים, הספורט יש בו זקנים וזה..אבל יש גם ילדים ופתחו בו פארק חדש לפי מה ששמעתי, הולך להיות סופהדרךךךך 2 ידידים שלי (הבן של המנהל והבן של הצלם במלון) עובדים שמה חחח תהני תהני תהני