אתמולל פגשתי תילדה הכי מדהימה שיש
לייאוורייייייי
תוודה על ההקשבה אתמול
הייתי כלכך נחוצה לזה
וגם נהנתי לפגושש אותךך(:
ובקיצורר, היה כיף!
אווהבת אותך מלאאא
שיתוףף
אויי נשמה שלייי יפה שליי😊
אני כל כך שמחה שנפגשנו😊
סליחה שלא יכלתי להיות יותר זמן!אני אפצה אותך 😛
מקווה שפרקת קצת מהלב שלך
וזה עזר קצת
פה בשבילך תמיד מדהימה שלייייייייייייי
QUOTE (limaori @ 27/06/2007) אויי נשמה שלייי יפה שליי😊
אני כל כך שמחה שנפגשנו😊
סליחה שלא יכלתי להיות יותר זמן!אני אפצה אותך 😛
מקווה שפרקת קצת מהלב שלך
וזה עזר קצת
פה בשבילך תמיד מדהימה שלייייייייייייי
כן הייתי חייבת לפרוק קצת
מצטערת שזה נפל עלייך ככה=\
וברור שאת תפצי אותי חח 😛
ימשווגעת אחתתתת
אווהבת אותך מאווד
וגמני תמיד פה בשבילך!!
QUOTE (koka15 @ 27/06/2007) QUOTE (limaori @ 27/06/2007) אויי נשמה שלייי יפה שליי😊
אני כל כך שמחה שנפגשנו😊
סליחה שלא יכלתי להיות יותר זמן!אני אפצה אותך 😛
מקווה שפרקת קצת מהלב שלך
וזה עזר קצת
פה בשבילך תמיד מדהימה שלייייייייייייי
כן הייתי חייבת לפרוק קצת
מצטערת שזה נפל עלייך ככה=\
וברור שאת תפצי אותי חח 😛
ימשווגעת אחתתתת
אווהבת אותך מאווד
וגמני תמיד פה בשבילך!!
חח תמיד את יכולה לפול עליי 😛
ותמיד כאן בשבילך😊
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךך
ותחייכי כברררררררררררררררררר
את הכי יפה ככה
כפרותת עליכןןן!!!!
מאוהבת בשניכן!!.(=
שמחה שנהנתן!!
וגמניי רוצה לפגוש אותכןןןן 😛 😛😛
יאלההה בואו בואו אליי
מואהה 3>
חיחיחיחי רגיינוש!!
את לא יודעת איזה יפה ליאוריי חבל לך על הזמן!!
QUOTE (koka15 @ 27/06/2007) חיחיחיחי רגיינוש!!
את לא יודעת איזה יפה ליאוריי חבל לך על הזמן!!
יודעת,יודעת
התמונות מראות הכול!..(=
ואתן שתיכן מדהימות!!!
עזבי אותך תמונות
המציאות יותר יפה(:
האממ.. שלא נדבר עלייך טובב?!?!
אווהבת אותך חח
מוואהההה
גמני רוצה לפגוש אתכןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן 😢
מתי תורי יגיע !? מעצבןןן שאתן רחוקות =//
אוהבת אתכןן.ושמחה שהיה לכן כיףף :]]]
QUOTE (koka15 @ 27/06/2007) עזבי אותך תמונות
המציאות יותר יפה(:
האממ.. שלא נדבר עלייך טובב?!?!
אווהבת אותך חח
מוואהההה
כן ראסמי המציאות יותר יפה!
ואני!? חח מה אני קשורה...חחח..
אוהבת 3>
חח טניוש גמני רוצה כבר לראות אותך!!
מאיפה את תזכירי ליי?
אווהבת אותך יפה שלי
ורגיינושששששש שתתקיי !
את יפה!!!!!!!!! הכי יפה😊
אווהבת אותך מלאאאאאאא
חחח חמודות (:
גם אני רוווצה!
פעם ראשונה שנפגשתן?
בעילום שם תודה ממאמי..
קרנוש שלי .. כן , פעם ראשונה .. היא פשוט מדהימה
למרות שזה היה פחות מחצי שעה היא לא ויתרה היא באה
דיברה איתי היא פשוט מדהימה !!