של חברה שלי..
זה ממש מוזר לי שהיא התחתנה..
אבל היה כ"כ כיףףף!!
לא השתגעתי ככה כבר מלא זמן..
וואי, איך התפרקתי!! יוואוו היה כיףףף!!
ולכל מי שהולך לשאול- אני אקדים תשובה לשאלה. כן, היא בשכבת גיל שלי (היא בת 18 וחצי.. גדולה במחזור..) והיא פרשה מביה"ס לפני שנתיים, כך שמקצוע כבר יש לה- קוסמטיקאית.
ואו,התחתנה קצת מוקדם ,לא?
אבל שיהיה במזל טוב [:
מקווה שנהנת.
כן, אבל הם מכירים מאז כיתה ט'..
והיא דיי נראה לי מיצתה לגור בבית..
QUOTE (oshri_Ok @ 27/06/2007) שידוך או לא?
מזל טוב😊
הם הכירו בשבת אולפנא..
(מי שלא יודע מה זה- אלו שבתות שנוסעים עם האולפנא- תיכון דתי לבנות- לשבת לאכסניהה...)
והם נפגשו שמה כשהיא טיילה עם חברות באיזור שמה. והוא גר שמה..
לא כל הדתיים זה בשידוך.. 😯
QUOTE (lovey_love @ 27/06/2007) QUOTE (oshri_Ok @ 27/06/2007) שידוך או לא?
מזל טוב😊
הם הכירו בשבת אולפנא..
(מי שלא יודע מה זה- אלו שבתות שנוסעים עם האולפנא- תיכון דתי לבנות- לשבת לאכסניהה...)
והם נפגשו שמה כשהיא טיילה עם חברות באיזור שמה. והוא גר שמה..
לא כל הדתיים זה בשידוך.. 😯
ברור שלא, אני לא סתום.
פשוט אמרת צעירה, ובד"כ בעקבות שידוך מתחתנים בגיל כזה צעיר.
בקיצור, שיהיה במזל טוב😊
העיקר יש אהבה 🙄
שיהיה לה מזל טוב .
הצלחה אושר והמון אהבה 😊
גם אצלנו יש מישהיא שסיימה יב' עם תינוק .
הזוי אבל שיהיה להן בכיף
העיקר הם מאושרת וטוב להן.
יאא שמחה שנהנת מאמי
שיהיה המון מזל טוב ובהצלחהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ואוו איזה מוקדם זה =\
שמחה שנהנת ..
אצלי יש אחת במחזור שלי שכבר ילדה ואחת שעכשיו התחתנה, וזה היה שידוך
וסתם מהעדה
לפי דעתי זה שטויות להתחתן בגיל הזה
אבל שמחה שנהנת😊
יאא איזה כייף להתחתן בגיל כזה..
חח זה נחמד רצח !!!!
שמחה שנהנת !
שמחה שנהנת! 😁 😛 😁
ובאמת גיל מוקדם לחתונה
אבל העיקר שטוב לה איתו
וטוב להם ביחד..(=
ויש אהבה.!..(=
מאמי שמחה שנהנת 😉
ומזל טוב 😊