אל תאמינו לי
כי בעיניים שלי
הצחוק עוטף את הדמעות
ובימים כמו בלילות
מלטפת חרש את העצב
שבתוך הלב בשקט אותי פוצע
עד שהוא נרדם עד שנעלם ולא רואים
ככה זה תמיד עובד אצלי
לא רואים את הכאב שלי
יש עיניים צוחקות
ויש עיניים עצובות
רק שלי הן משקרות
לילה ויום חיה באותו חלום
שם מאחורי הצחוק יושב העצב עמוק
רק העיניים משקרות
מוזגת לפצעים עוד טיפה של יוד
מאמי אני לא אוהבת לראות אותך ככה.
אף אחד אבל אף אחד
לא שווה את העצב שבך.
אני רוצה לראות את החיוך המדהים שלך .
ואת הצחוק [המתגלגל] שלך .
אני מאחלת לך באמת רק טוב , והוא יגיע !
מאמי אני אוהבת אותך הכי שיש .
יהיה טוב 3>
תמיד פה בשבילך ! 😊
שירוש?
מה קורה איתך מאמי?
מבינה אותך
אבל באמת שאף אחד ושום דבר לא שווה את העצב שלך
יהיה טוב
דברי איתי 😢
אוהבת אותך 3>
אאווי זה כ"כ אני!!
מה קרה מאמי , את מוזמנת לספר כמובן אם בא לך
תהיי חזרה, את תראי שהזמן יעשה את שלו
ובוספו של דבר יגיע הטוב
את תראי
אז תרימי את הראש ותתני חיווך!!!! 😁
**חיבוקי**
נסיכה את לא צריכה לשים מסיכה
כדי שאחרים יראו עולם אחר שלא
קיים אצלך עכשיו
רע לך?! תבכי תצעקי תכעסי
תגידי תשתפי
בשביל זה יש לך חברות ידידים משפחה
ואותנו כחברים אמיתיים
אוהבת אותך מאוד ותהיי חזקה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שירושש מה קרה יפה שלי?
תהיי חזקה בובי
אל תתני לאף אחד לגרום לך להיות עצובה
אווהבת אותך יפה שליי
מאמי שלי אף אחד לא שווה את העצב שלך
תחייכי, רק חיוך יכול לגרום לאושר
גם אם קשה , אל תוותרי
אל תוותרי על האושר שלך!!!
אוהבתתת
QUOTE (shani_bachar @ 26/06/2007) מאמי אני לא אוהבת לראות אותך ככה.
אף אחד אבל אף אחד
לא שווה את העצב שבך.
אני רוצה לראות את החיוך המדהים שלך .
ואת הצחוק [המתגלגל] שלך .
אני מאחלת לך באמת רק טוב , והוא יגיע !
מאמי אני אוהבת אותך הכי שיש .
יהיה טוב 3>
תמיד פה בשבילך ! 😊
מאמי בסדוף יהיה טוב!!
שירו'ש מאמי
אל תוותרי..
למה להוריד ידיים!?.
תלכי הלאה!..
תחיי את החיים!..
ואיפה החיוך המדהים שרואים בכל תמונה?..
העיניים הנוצצות!?..אהה??
את מדהימה
ואל תתני לעצב להשתלט עלייך
ובכלל מי פוגע בילדה כל-כך מדהימה?! מי!?.
ההכול יהיה בסדר מתוקה(=
העיקר?
תיהי חזקה
אוהבת אותך 3>
QUOTE (koka15 @ 27/06/2007) שירושש מה קרה יפה שלי?
תהיי חזקה בובי
אל תתני לאף אחד לגרום לך להיות עצובה
אווהבת אותך יפה שליי
😢