😁 חזרתי מוקדם היוום , ופתאום איזה טאמבל נכנס לי לאיסי
מרוב שיעמום המשכתי לדבר איתו
וזה פשוט לא יאומן עד כמה אנשים מפגרים חחחחח
אתם חייבים לקרואאאא 😂
למרות שזה ארוך קצת חחח
ד"א - נאדי [בכינוי שלי] זו חברה שלי , ככה אני קוראת לה.כניראה הוא לא כ"כ הבין (:
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
00:41 נאדי הוא אחלה
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
00:41 חח זו בת , חברה שלי [:
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
00:42 מה פתאום
נאדי הוא בן וכבר יש לו חבר
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
00:42 אה וואלה ? תודה שחידשת לי ..
ומי אתה אדון ארנב ביוני?
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
00:43 אינך יודע מי הוא הארנב הביוני?
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
00:43 יודעת,אבל לא יודעת מי אתה
ולמה אתה קורא לעצמך כך
00:43 😊
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
00:45 אני לא יכול לגלות את הזהות האמיתית שלי
אבל קראתי לעצמי כך כי אני ארנב...ביוני
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
00:46 אני שמחה לדעת שאתה גם ארנב וגם ביוני (:
אבל אולי בכל זאת תחשוף את זהותך הסודית ? זה ישאר בנינו =]
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
00:47 אוקיי..
אני הוא באקסטר
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
00:47 ידעתי..מההתחלה!
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
00:47 לא מההתחלה!
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
00:47 רק שתדע..שתמיד אהבתי אותו
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
00:49 אבל תודי שלא ידעת ממהתחלה!
וכולם אוהבים אותו,אם רק ידעו שהוא בעצם..
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
00:50 ברור שידעתי מההתחלה !
אמרת לי ארנב..אמרת ביוני..ישר עליתי על זה שזה הוא
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
00:51 מרשים
אפילו ארתור לא הצליח לגלות
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
00:51 אז מה ארנבון .. עד כדי כך משעמם לך שאתה פותח איסי ומציק לבנות ? חשבתי שאתה אמור להיות בצילומי העונה ה11
דרך אגב אני עוקבת אחרי כל פרק..
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
00:54 אני לא מציק לבנות,אני מציק להרבה אנשים
זה מה שהארנב הביוני עושה
ולא סתם אני נקרא הארנב הביוני,בעוד ארתור והחברים עוסקים בצילומי העונה ה-11
אני כבר סיימתי לצלם את העונה ה-15
כבר הספקתי להציק לעודד מנשה ולארנב ביוני מתחזה אחר
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
00:54 ואוו,באמת ? רגע ארנבון .. ואיך לעזאזאל הגעת אלי ? כי אני ובינקי מזמן כבר ניתקנו קשר..
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
00:56 אני יודע..בינקי ואני ביחד עכשיו
האמת היא שחיפשתי את נאדי
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
00:56 אה,טעות בכתובת .. מצטערת [:
אני בוב הבנאי
ונאדי נמצא בתחת של מופי,תחפש היטב :]
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
00:57 לא ראיתי אותו בפעם האחרונה שהייתי שם
אבל אני אחפש שוב
בכל מקרה,אני יכול גם להציק לבוב הבנאי
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
00:58 לא ניראה לי שהוא יכול .. הוא עסוק
המוסך פה קצת עמוס
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
00:59 ממתי לבוב יש מוסך?
בכל מקרה,יש לי שאלה שתמיד רציתי לשאול אותך
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
01:00 הוא פתח חדש..נימאס לו להיות בנאי מסכן..החליט להיות מוסכניק
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
01:01 היי,אז השאלה שלי כבר לא רלוונטית..
או שאתה עדיין מצליח לתקן,כן,כן,כן?
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
01:01 כן כן כן ,מתקן הכל
01:01 שאל את שאלתך
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
01:02 יש לי שתי שאלות בעצם
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
01:02 לך על זה יקירי
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
01:03 בעצם אני מווותר על השאלה הראשונה
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
01:03 כרצונך .
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
01:03 מה דעתך על גיא המכונאי?
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
01:03 אנו אמורים להכיר?
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
01:04 כן...הוא מין בוב-בנאיי מתקדם
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
01:04 ת'אמת ? שם של אפס .. הוא יודע לתקן משהו חוץ מת'בולבול?
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
01:05 בטח..דברים הרבה יותר מורכבים משאתה מתקן
"אם יש לך מכונית או מטוס מקולקל..את כל מתקן גיא המכונאי..את הכל מתקן גיא המכונאי"
01:05 אני לא בטוח אם זו מכונית או חללית
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
01:06 ואאוו,שיר משוכלל הרבה יותר משלי .. כמה חני נחמיאס לקחה לך על המצאת השיר?
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
01:07 שכללתי לה את החדר
01:07 לא אני...גיא
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
01:08 אהההא..אני בטוחה כבר איך החדר ניראה
01:10 טוב חבריקו , הבה נדבר ברצינות
אנחנו מכירים ? מה התועלת בשיחה המשעממת ?
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
01:10 היי,היא לא משעממת
אני מאוד נהנה!
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
01:10 אני לא ממש ..
01:10 אבל לא ענית על שאלתי הראשונה
01:10 אתה מכיר אותי?מה אתה רוצה מחיי המושלמים?
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
01:13 בטח שאני מכיר אותך,את הוא בוב הבנאי
וכמו שכבר אמרתי,מטרתי המקורית הייתה נאדי,אבל נאלצתי להסתפק בבוב
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
01:14 אוי,אז אתה בעצם רוצה לומר שבוב הוא בסך הכל פרס תנחומים ? לא בא בחשבון .
צא לחיפוש אחר נאדי ,ואני אמצא מישהו שיאהב אותי וירצה אותי לא רק כפרס תנחומים .
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
01:15 אני באמת חיפשתי אחר נאדי
אבל אז נתקלתי בך..וכל השיחה הזו,כל מה שחשפנו במהלך השיחה הזו-זה היה אמיתי!!
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
01:16 אמיתי אמיתי,אבל עדין לא גילית לי מי אתה 😢
אחרי כל השיחה האוטנתית הזו , מלב אל לב,אתה עדין לא סומך עלי ?
01:17 כי אני בהחלט סומכת עליך,אפילו מוכנה לגלות לך סוד שלי
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
01:18 ועכשיו אני אמור לגלות עניין בסוד ולשאול מהו אותו סוד
אז...מה הסוד?
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
01:18 לא..קודם אתה
התואיל בטובתך לגלות לי מי אתה ידידי?
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
01:18 אבל כבר גילית בעצמך מי אני..ידעת מההתחלה
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
01:19 אבל זה היה כיסוי לזהותך האמיתית !
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
01:20 הארנב הביוני הוא הכיסוי?או שמא באקסטר הוא?
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
01:20 ואי אתה כזה מטומטם
01:20 שיט,קיללתי
אני מבקשת מחילה
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
01:21 שיט זו גם קללה!
תבקשי מחילה שוב
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
01:21 יואואוא,,מחילה מחילה מחילה
01:21 שיסלח לי אלוהים על כל חטאי כלפי הארנב הביוני הצדיק
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
01:22 ביוני זה כמו צדיק אז זו הייתה תוספת מיותרת
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
01:22 מצטערת,טעיתי.
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
01:22 זה בסדר
הארנב הביוני סולח לך
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
01:23 אתה מקסים פשוט
לא פלא שהעצרתי אותך עוד מהפרק הראשון
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
01:23 הופעתי בפרק הראשון?
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
01:24 האמנם ?
לא סתם היתי מעריצה אותך
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
01:24 גם אני אותך,בוב
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
01:25 טוב ידידי ,מצטערת מקרב ליבי שעלי לסיים את השיחה הזו
אבל הגיעו לקוחות למוסך ו..לא נעים
כל טוב לך ,חבריקו
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
01:25 למרות שלפי דעתי אתה קצת קקה כי אתה מקפח את סקופ לעומת האחרים
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
01:25 סקופ שמוק יאללה בי אחי
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
01:25 מה,אני לא אזכה להציק לך עוד לעולם?
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
01:26 לא יודעת חבריקו , אני פשוט פותחת עוד מוסך בבית שמש ..והעסק דווקא הולך טוב..אין לי פנאי .
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
01:26 אני חושב שפיתחנו קשר מאוד מיוחד
אני ואתה
זו תהיה טעות לוותר עליו





