פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה מה שבראש חחחחחחחחחחחח אתם חייבים להיכנס !...

חחחחחחחחחחחח אתם חייבים להיכנס !

✍️ -החיים-בזבל- 📅 27/06/2007 01:31 👁️ 500 צפיות 💬 26 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
😁 חזרתי מוקדם היוום , ופתאום איזה טאמבל נכנס לי לאיסי
מרוב שיעמום המשכתי לדבר איתו
וזה פשוט לא יאומן עד כמה אנשים מפגרים חחחחח
אתם חייבים לקרואאאא 😂
למרות שזה ארוך קצת חחח

ד"א - נאדי [בכינוי שלי] זו חברה שלי , ככה אני קוראת לה.כניראה הוא לא כ"כ הבין (:

הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
00:41 נאדי הוא אחלה
­
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
00:41 חח זו בת , חברה שלי [:
­
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
00:42 מה פתאום
נאדי הוא בן וכבר יש לו חבר
­
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
00:42 אה וואלה ? תודה שחידשת לי ..
ומי אתה אדון ארנב ביוני?
­
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
00:43 אינך יודע מי הוא הארנב הביוני?
­
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
00:43 יודעת,אבל לא יודעת מי אתה
ולמה אתה קורא לעצמך כך
00:43 😊
­
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
00:45 אני לא יכול לגלות את הזהות האמיתית שלי
אבל קראתי לעצמי כך כי אני ארנב...ביוני
­
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
00:46 אני שמחה לדעת שאתה גם ארנב וגם ביוני (:
אבל אולי בכל זאת תחשוף את זהותך הסודית ? זה ישאר בנינו =]
­
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
00:47 אוקיי..
אני הוא באקסטר
­
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
00:47 ידעתי..מההתחלה!
­
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
00:47 לא מההתחלה!
­
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
00:47 רק שתדע..שתמיד אהבתי אותו
­
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
00:49 אבל תודי שלא ידעת ממהתחלה!
וכולם אוהבים אותו,אם רק ידעו שהוא בעצם..
­
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
00:50 ברור שידעתי מההתחלה !
אמרת לי ארנב..אמרת ביוני..ישר עליתי על זה שזה הוא
­
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
00:51 מרשים
אפילו ארתור לא הצליח לגלות
­
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
00:51 אז מה ארנבון .. עד כדי כך משעמם לך שאתה פותח איסי ומציק לבנות ? חשבתי שאתה אמור להיות בצילומי העונה ה11
דרך אגב אני עוקבת אחרי כל פרק..
­
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
00:54 אני לא מציק לבנות,אני מציק להרבה אנשים
זה מה שהארנב הביוני עושה
ולא סתם אני נקרא הארנב הביוני,בעוד ארתור והחברים עוסקים בצילומי העונה ה-11
אני כבר סיימתי לצלם את העונה ה-15
כבר הספקתי להציק לעודד מנשה ולארנב ביוני מתחזה אחר
 
­
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
00:54 ואוו,באמת ? רגע ארנבון .. ואיך לעזאזאל הגעת אלי ? כי אני ובינקי מזמן כבר ניתקנו קשר..
­
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
00:56 אני יודע..בינקי ואני ביחד עכשיו
האמת היא שחיפשתי את נאדי
­
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
00:56 אה,טעות בכתובת .. מצטערת [:
אני בוב הבנאי
ונאדי נמצא בתחת של מופי,תחפש היטב :]
­
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
00:57 לא ראיתי אותו בפעם האחרונה שהייתי שם
אבל אני אחפש שוב
בכל מקרה,אני יכול גם להציק לבוב הבנאי
­
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
00:58 לא ניראה לי שהוא יכול .. הוא עסוק
המוסך פה קצת עמוס
­
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
00:59 ממתי לבוב יש מוסך?
בכל מקרה,יש לי שאלה שתמיד רציתי לשאול אותך
­
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
01:00 הוא פתח חדש..נימאס לו להיות בנאי מסכן..החליט להיות מוסכניק
­
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
01:01 היי,אז השאלה שלי כבר לא רלוונטית..
או שאתה עדיין מצליח לתקן,כן,כן,כן?
­
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
01:01 כן כן כן ,מתקן הכל
01:01 שאל את שאלתך
­
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
01:02 יש לי שתי שאלות בעצם
­
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
01:02 לך על זה יקירי
­
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
01:03 בעצם אני מווותר על השאלה הראשונה
­
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
01:03 כרצונך .
­
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
01:03 מה דעתך על גיא המכונאי?
­
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
01:03 אנו אמורים להכיר?
­
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
01:04 כן...הוא מין בוב-בנאיי מתקדם
­
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
01:04 ת'אמת ? שם של אפס .. הוא יודע לתקן משהו חוץ מת'בולבול?
­
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
01:05 בטח..דברים הרבה יותר מורכבים משאתה מתקן
"אם יש לך מכונית או מטוס מקולקל..את כל מתקן גיא המכונאי..את הכל מתקן גיא המכונאי"
01:05 אני לא בטוח אם זו מכונית או חללית
­
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
01:06 ואאוו,שיר משוכלל הרבה יותר משלי .. כמה חני נחמיאס לקחה לך על המצאת השיר?
­
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
01:07 שכללתי לה את החדר
01:07 לא אני...גיא
­
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
01:08 אהההא..אני בטוחה כבר איך החדר ניראה
01:10 טוב חבריקו , הבה נדבר ברצינות
אנחנו מכירים ? מה התועלת בשיחה המשעממת ?
­
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
01:10 היי,היא לא משעממת
אני מאוד נהנה!
­
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
01:10 אני לא ממש ..
01:10 אבל לא ענית על שאלתי הראשונה
01:10 אתה מכיר אותי?מה אתה רוצה מחיי המושלמים?
­
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
01:13 בטח שאני מכיר אותך,את הוא בוב הבנאי
וכמו שכבר אמרתי,מטרתי המקורית הייתה נאדי,אבל נאלצתי להסתפק בבוב
 
­
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
01:14 אוי,אז אתה בעצם רוצה לומר שבוב הוא בסך הכל פרס תנחומים ? לא בא בחשבון .
צא לחיפוש אחר נאדי ,ואני אמצא מישהו שיאהב אותי וירצה אותי לא רק כפרס תנחומים .
­
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
01:15 אני באמת חיפשתי אחר נאדי
אבל אז נתקלתי בך..וכל השיחה הזו,כל מה שחשפנו במהלך השיחה הזו-זה היה אמיתי!!
­
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
01:16 אמיתי אמיתי,אבל עדין לא גילית לי מי אתה 😢
אחרי כל השיחה האוטנתית הזו , מלב אל לב,אתה עדין לא סומך עלי ?
01:17 כי אני בהחלט סומכת עליך,אפילו מוכנה לגלות לך סוד שלי
­
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
01:18 ועכשיו אני אמור לגלות עניין בסוד ולשאול מהו אותו סוד
אז...מה הסוד?
­
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
01:18 לא..קודם אתה
התואיל בטובתך לגלות לי מי אתה ידידי?
­
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
01:18 אבל כבר גילית בעצמך מי אני..ידעת מההתחלה
­
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
01:19 אבל זה היה כיסוי לזהותך האמיתית !
­
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
01:20 הארנב הביוני הוא הכיסוי?או שמא באקסטר הוא?
 
­
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
01:20 ואי אתה כזה מטומטם
01:20 שיט,קיללתי
אני מבקשת מחילה
­
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
01:21 שיט זו גם קללה!
תבקשי מחילה שוב
­
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
01:21 יואואוא,,מחילה מחילה מחילה
01:21 שיסלח לי אלוהים על כל חטאי כלפי הארנב הביוני הצדיק
­
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
01:22 ביוני זה כמו צדיק אז זו הייתה תוספת מיותרת
­
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
01:22 מצטערת,טעיתי.
­
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
01:22 זה בסדר
הארנב הביוני סולח לך
­
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
01:23 אתה מקסים פשוט
לא פלא שהעצרתי אותך עוד מהפרק הראשון
­
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
01:23 הופעתי בפרק הראשון?
­
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
01:24 האמנם ?
לא סתם היתי מעריצה אותך
­
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
01:24 גם אני אותך,בוב
 
­
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
01:25 טוב ידידי ,מצטערת מקרב ליבי שעלי לסיים את השיחה הזו
אבל הגיעו לקוחות למוסך ו..לא נעים
כל טוב לך ,חבריקו
­
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
01:25 למרות שלפי דעתי אתה קצת קקה כי אתה מקפח את סקופ לעומת האחרים
­
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
01:25 סקופ שמוק יאללה בי אחי
­
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
01:25 מה,אני לא אזכה להציק לך עוד לעולם?
­
NaDi =>i LoVe YoU (: יום רביעי 27 יוני 2007
01:26 לא יודעת חבריקו , אני פשוט פותחת עוד מוסך בבית שמש ..והעסק דווקא הולך טוב..אין לי פנאי .
­
הארנב הביוני יום רביעי 27 יוני 2007
01:26 אני חושב שפיתחנו קשר מאוד מיוחד
אני ואתה
זו תהיה טעות לוותר עליו
פאאאק.
אשכרה משועמם הבן אדם :S

הייתי מתבייייששש.. מה זה? חחחח
אבל הרגת אותי איך זררמת איתו.. קטללנית XD
QUOTE (oshri_Ok @ 27/06/2007) פאאאק.
אשכרה משועמם הבן אדם :S

הייתי מתבייייששש.. מה זה? חחחח
אבל הרגת אותי איך זררמת איתו.. קטללנית XD
חחחח אושרררי
לא יודעת רציתי לזרום כי גם שיעמם לי רצצח
עכשיו שאני קוראת ת'שיחה אני ניקרעת מהפיגור
מענין מי זההההה
חחחחחחח דוגרי! חזק^
😂 😁 😛
QUOTE (-החיים-בזבל- @ 27/06/2007) QUOTE (oshri_Ok @ 27/06/2007) פאאאק.
אשכרה משועמם הבן אדם :S

הייתי מתבייייששש.. מה זה? חחחח
אבל הרגת אותי איך זררמת איתו.. קטללנית XD
חחחח אושרררי
לא יודעת רציתי לזרום כי גם שיעמם לי רצצח
עכשיו שאני קוראת ת'שיחה אני ניקרעת מהפיגור
מענין מי זההההה
מה נעשה?
יש יצורים בעולם הזה... 😂
ואשכרה מעניין מי זה המשועמם הזה 😂
סתום בלום XD
אייייייזה טמבל ..
אבל מגניב שזרמת אני גם זורמת עם מטומטמים =][=
[כשמשעמם ואין מה לעשות D:]
לאביו 3>
QUOTE (shani_bachar @ 27/06/2007) אייייייזה טמבל ..
אבל מגניב שזרמת אני גם זורמת עם מטומטמים =][=
[כשמשעמם ואין מה לעשות D:]
לאביו 3>
חחח כה בדוגרי הכי כיף לזרום עם אהבלים (: הטמטום מצחיק
אוהבת אותך שנננננננניני 😉
חן עשית לי חשק לאחד כזה עכשיו
להסתלבט אני בסטלה עכשיו הוא בא בטוב
איזו מתווווקה !! חחח 😂
אהבתי ת'צורת דיבור שלך לאללה ! שבית את ליבי 😁 😊
חחחחחחחחחחחחחח
אהבתי איך שזרמת D:

וואי איזה אנשים מפגרים יש
חחחחח

הכי כיף לזרום איתם😁


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יאללה הרגת אותי ימצחיקולה ,הרגת אותי איך זרמת איתו

ודוגרי מה נסגר איתו חחח 😕 בנאשם בסטלה רצינית

חחחח יאואוא קרעת אותי 😁
QUOTE (oshri_Ok @ 27/06/2007) פאאאק.
אשכרה משועמם הבן אדם :S

הייתי מתבייייששש.. מה זה? חחחח
אבל הרגת אותי איך זררמת איתו.. קטללנית XD
חחחחחחחחחחחחחחחחח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
רציני משועממם
אהבתי איך שזרמת חחחחח
😂
חחחחח חן איזה ידע יש לך בתוכניות ילדים 😛

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך