הלב נצבט ובגרון מחנק
והדמעות יורדות להן כמו גשם
ולא רואים דבר מרוב אבק
ומי יודע איך בכלל לגשת.
רוחות קרות הביתה נכנסות
אמת מרה טופחת על פנינו
ובאוויר שתיקה קשה מנשוא
וערפל בזויות עיניו
כל כך קשה לכתוב דמעות
קשה לשאת את הדממה
כל כך קשה לשיר דמעות
ומי יתננו נחמה
וצל גדול יושב ממש מולך
ענן שחור עוטף את הרקיע
וטלטלה אוחזת את כולך
אתה הולך, הולך ולא מגיע.
שרק נמצא כוחות להתגבר
שרק נמצא מילים בתוך האלם
המון מילים רוצות להאמר
וכל מילה בתוך דמעה נמהלת.
כל כך קשה...
בחיים לא הרגשתי כלכך רע כמו עכשיו
ב ח י י ם!
:'(
בריי שלייי את עדיין עם קול צרוד 😛
או שאני אחשוב שזה הקול שלך?!?!
אני ואת?!חייבות להפגש מובן!!!
נשמה שלי לא יודעת על מה זה אבל גם שקשה
טוב אחרי זה
תאמיני בזה
אני איתך תמיד!!!
את לא מבינה כמה התגעגעתי!!!!
דברי איתיייייייייייי
QUOTE (limaori @ 26/06/2007) בריי שלייי את עדיין עם קול צרוד 😛
או שאני אחשוב שזה הקול שלך?!?!
אני ואת?!חייבות להפגש מובן!!!
נשמה שלי לא יודעת על מה זה אבל גם שקשה
טוב אחרי זה
תאמיני בזה
אני איתך תמיד!!!
את לא מבינה כמה התגעגעתי!!!!
דברי איתיייייייייייי
ליאור בבקשה בואיי ניפגש היום תתחברי לאייסי או משוו
אני חייבתתתתתתת
אני לא יכולהה:'(
גמני התגעגעתייי...
והקול חזר
מאמי
אני לא יודעת מה קרה
אבל אני בטוחה שהכל יסתדר לך
והכל יהיה טוב
קבלי חובוקיי ענקקק!!1
אוהבת אותך נסיכהה!!
מאמוש מה קרה?!
למה המצב רוח הזה?
תנסי להיות חזקה ואני בטוחה שאת מסוגלת לעבור כל מכשול שעומד מולך,
תשתדלי לא ליפול לעצב אלא להרים את הראש ולחשוב חיובי.
אם באלך
348421222
3>
המצב הזה נובע מיאוש!
ממשהו שראיתי וממש דקר לי תלב!
נשמה שלי אין לי בעייה להפגש היום😊
בא לך לבוא אליי?
נדבר בפרטי😊
מאמי מה קרה???
אני שולחת לך נשיקה גדולהה 😘
זאת הייתה פריקה של רגע חח
תודה על הדאגה=\
קרן דבריי איתיייייי
מקווה שהכל הסתדר !!
אוהבת אותך
תהיי חזקה !
פחות או יותר
פשוט היה לי כזה חנקק שהייתי חייבת להוציא אותו איכשהו=\
תוודה יפה שלי
אוהבת אותך מלאאא
מקווה שיותר טוב
איזה כיף לראות אותך😊גם אם זה לשנייה
חח
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךך
חח ליאוריי
כן כמו שאמרתי פחות או יותר..
לפחות מרגישה יותר טוב
אחריי הדיבור אתמול!!
וזה לא היה לשנייה
זה היה לחצי שעה בערך אפילו קצת פחות
ואז מה זה לא אומר שאני לא יראה אותך עוד ועוד!!
חיחיחי
אווהבת אותך מלאאאאאא
וגמלי היה כיף לרראות אותך!!
תראי בסופו של דבר כבר ימאס לך ממני 😕
ואת תראי שזה יסתדר מאמי
גם אם זה קשה אני איתך תמיד!!!
אוהבת אותךךך