מגעגגגועייים...
אני לא מאמינה שזה פשוט חוזר.........
יש אלווווווקים בשמייייייםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אז זה טוב או רע?..
געגועים זה משו נחמד לא?
למרות שלפעמים מביא לכאב מסוים
מקווה שהכול יסתדר אצלך מאמי!(=
אוהבת 3>
לפי המשפט האחרון שלך
אני מבינה שזה משהו טוב
אז שמחה בשבילך 😊
מצטערת על השאלה הישירה
אבל חזר המחזור? או שזה משהו
אחר ואת מתרגשת שבגלל זה כואב הבטן?
בכל מצב בהצלחה נסיכה אוהבת אותך
ושמחה בשבילך מאודד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
זאת הייתה אמורה להיות פריקה טובה? חח
נראה לי שכן חח
אז
שמחה בשבילך מאמי (:
חחח אני יודעת שאולי לא הייתי ברוררררהה..
זו הייתה פריקה טובה וגםםם מבולבלת !
יהיה טטטטוווב מתישהו, לא !?
תמיד יהיה טוב(:
שיהיה בהצלחה בכל מה שזה לא יהיה 😛
QUOTE (koka15 @ 27/06/2007) תמיד יהיה טוב(:
שיהיה בהצלחה בכל מה שזה לא יהיה 😛
😊
QUOTE (limaori @ 27/06/2007) QUOTE (koka15 @ 27/06/2007) תמיד יהיה טוב(:
שיהיה בהצלחה בכל מה שזה לא יהיה 😛
😊
😊
תמיד מגיע הטוב רק צריך להאמין בו😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*