את עוד תחשבי עליו.. למה שתרצי אליו?
את אוהבת, את עוזבת עכשיו
עולם מלא באנשים מחפשים ומבקשים
תבקשי גם בשבילך
את כל מה שלב צריך בשביל לפעום
והגוף בשביל לחלום
לאן שלא תלכי רק אל תשכחי יבוא היום תביני הכל
תהיי בשבילך ותתחילי לגדול
כי יש המון אהבה בעולם וגם אם לא מושלם
לא רואים את גבול התהום שבפנים
תסמכי שוב על עצמך תאמיני בדרכך
יש בנו כוחות שלא הכרת
לא תמיד יהיה לך קל העצב הולך אבל
כשהלילה מתארך
את כל מה שלב צריך בשביל לפעום
והגוף בשביל לחלום
לאן שלא תלכי רק אל תשכחי יבוא היום תביני הכל
תהיי בשבילך ותתחילי לגדול
כי יש המון אהבה בעולם וגם אם לא מושלם
לא רואים את גבול התהום שבפנים
עולם מלא באנשים מחפשים ומבקשים
תבקשי גם בשבילך
את כל מה שלב צריך בשביל לפעום
והגוף בשביל לחלום
לאן שלא תלכי רק אל תשכחי יבוא היום תביני הכל
תהיי בשבילך ותתחילי לגדול
כי יש המון אהבה בעולם וגם אם לא מושלם
לא רואים את גבול התהום שבפנים
לאן שלא תלכי
רק תבקשי
עולם מלא באנשים
רק תבקשי...
רק תבקשי...
----
שמעתי ת'שיר הזה בידיוק לפני כמה דקות וחשבתי שיהיה הכי מתאים להקדיש אותו לך
את תראי שהזמן יעשה את שלו
ולאן שלא תלכי
ומה שלא תעשי
מעצמך לעולם לא תצליחי לברוח
הרי זה קורה לך, בתוכך
העצב הזה
אבל תראי שזה יעבור
את תשכחי אותו
את זה?
אני מבטיחה לך
אוהבת'ךךךך אהובתי
מוווווואההה
תמיד אבל תמיד כאן ובמסן בשבילךךך!
הודיה?....
אהובתי??...
מדהימה שלי תודה לך!..
שיר כל-כך נכון
ואני אהיה ואחייה בשביל החיוך שלי בשביל האושר שלי
אני אהיה שמחה
למרות הכאב בפנים
כי אי-אפשר לברוח מכולם
צריכים לחיות את ההווה
כמה שאני רוצה אותו
ככה אני אשכח אותו
למרות האהבה
תודה לך הודיה
השיר באמת מתאים
אני מודה לך על הכול
יפה שלי
א-ו-ה-ב-ת
א-ו-ת-ך
ה-כ-י
ב-ע-ו-ל-ם
באמת שאין על מה אהובתיייי!!!
גמנייי אוהבת'ךךך הכייי בעולםםם
אל תדאגי
אני כאן בשביל לעזור לך לעבור ת'תקופה הזאת
נעלה לך חיוכים על הפנים 😊
בהתחלה זה יהיה רק לכמה שניות, חיוכים לא מזויפים
ואחר כך?!
להרבה יותר מסתם כמה שניות 😊
ת-ו-ד-ה
פשוט תקופה כל-כך..כל-כך..
עזבי בחיים לא הייתי בתקופה הזאת
ואימא שלי מתעצבנת עליי
צועקת עליי
בגלל שאני לא שמה לב אלייה עכשיו
אני לא מתיחחסת
אין לי כוח כל היום לחייך
ולהגיד שהכול מעולה ..:|
יש לה כל מיני משפטים כאלה שהיא זורקת
וכואב לי..:|
במיוחד עכשיו
היא יושבת לי בחדר ומחפשת תשומת לב.
נו..מה אני!?
מכשיר שגורם לאושר או לחיוך!?
גם לי קשה
גם לי יש תקופות
מה כל-כך לא מובן לה..:\
אין על מה אהובתי
תגידי לה שאת לא מרגישה טוב ואת צריכה כמה דקות לבד
QUOTE (ילדונות_17 @ 26/06/2007) אין על מה אהובתי
תגידי לה שאת לא מרגישה טוב ואת צריכה כמה דקות לבד
היא אומרת לי :
"את רעה,ואת מוציאה הכול על האנשים הכי יקרים לך"
ומה בדיוק אני מוציאה?
זה שאני לא מדברת?
זה שאני רוצה להיות לבד?
זה שאני לא מתיחחסת!
מה?
יאו..לא מספיק שהכול גרוע
גם היא עכשיו רבה איתי..
מצטערת על החפירה.:|
זה בסדר יפה שלייי
אבל מה היא רוצה?
שתדברי איתה על מה?
אולי תשבי איתה קצת, עד שהיא תעזוב אותך לכמה דקות
לא יודעת
נמאס לי..:|
היא יושבת בחדר שלי
כי יש לי מזגן חח
בינתיים הכול שקט
היא חייבת להבין שקורה לי משו
והודיה?
אני אוהבת אותך הכי בעולם
תודה מאמי
גמני אוהבת'ך הכי בעולם
אין על מה בובי
כאלה הם ההורים
חושבים שכך יוציאו אותנו מהמצב שבו אנחנו נמצאים
כשרע לנו
אבל את?
תראי שהכוללל יסתדר
אוהבת את שתיכן הכי הכי בעולם מואההההה
והודיה תשמרי על חוקי הפורום
תקראי אותם שוב בבקשה כבר קשה
כל פעם להעיר מאמי ערכתי...
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הודיה את מדהימה!!
רשינוש יפה שליי
יהיה טוב
תגידי לאמא שלך שאת לא מרגישה טוב
ויהיה בסדר
מבטיחה לך
תמיד תזכרי
שאני אוהבת אותךך
ותמיד פה בשבילךך