בת דודה שלי.. אחת מהן
תמידדד חייבת להרוס לי!
רואה שטוב לי, אוכלת ת'לבבב
למההההה?!
זה מטריף אותי
לא יורדת ממני הכלבה הזאת! [אל תתחילו לי עכשיו "כך את מדברת על בת דודה שלך?" לא צריכה הטפות מוסר]
עזבי מותק שלי
אל תשימי לב אלייה
שתאכל את הלב שלה
שתקנא (אם לא אכפת לך 😛 )
רק תודיעי לקיפוד שלך
שיאמין לך בכל מצב
שלא יקרה מקרה
שהיא תסכסך בינכם (חס וחילילה חס ושלום)
יהיה טוב מתוקה שלי
אוהבת אותך הכי בעולם =] =]
שתפוצצץץץ מאמי שלי מה אכפת לך ממנה
רגינה:
אהובתי הקיפוד שלי שונא אותה
היא לפעמים מופיעה במספרה שבה הוא עובד
מבחינתו? מתעלם ממנה לגמרי
לא מקשיב לה, לא מתייחס עליה
נאדה..!
שתילךךךך
אבל אין היא משגעתתתת אותיייייייי!!!
בא לי להחטיף לה סטירה מצלצלת בכול פעם שרואה אותההה!
גמני אוהבת'ך הכי בעולם מושלמת שלי
----
חופית:
ת' יפתי
חחח..יאלה מכות!!
סתם סתם
הכי טוב
תתעלמי ממנה גם
אל תכנסי ליותר מיידי שגעונות בגללה..
היא לא שווה את זה
אוהבת אותך
אבל היא כ"כ מעצבנת
ת' יפה שליי!!
גמני אוהבת'ך
עזבי מאמי
אל תשימי לב
באאמת
היא לא שווה
ת'עצבים שלך
תהני מהקיפוד! 😁
מממממממממ י ש כאלו אין מה לעשות אל תיחסי לזה חשיבות..
15PrInCeSs:
ת' מותק
אבל היא?
נראה לי הכי מעצבנת מכולם
QUOTE (רגייי @ 26/06/2007) עזבי מאמי
אל תשימי לב
באאמת
היא לא שווה
ת'עצבים שלך
תהני מהקיפוד! 😁
כפרה על הקיפוד שלי 😊
חחח קורע ת'תחת עכשיו
עובד =)
בזמן שאני קיבלתי יום חופש 😊
עושה לי כזה כששמע שיש לי היום יום חופשי מהעבודה
"אין את פשוט מניאקית, אני קורע את התחת ואת? נהנת לך מהחיים הטובים"
חחחחח 😁
ת' חיימשלי
QUOTE (רגייי @ 26/06/2007) עזבי מותק שלי
אל תשימי לב אלייה
שתאכל את הלב שלה
שתקנא (אם לא אכפת לך 😛 )
רק תודיעי לקיפוד שלך
שיאמין לך בכל מצב
שלא יקרה מקרה
שהיא תסכסך בינכם (חס וחילילה חס ושלום)
יהיה טוב מתוקה שלי
אוהבת אותך הכי בעולם =] =]
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (רגייי @ 26/06/2007) עזבי מותק שלי
אל תשימי לב אלייה
שתאכל את הלב שלה
שתקנא (אם לא אכפת לך 😛 )
רק תודיעי לקיפוד שלך
שיאמין לך בכל מצב
שלא יקרה מקרה
שהיא תסכסך בינכם (חס וחילילה חס ושלום)
יהיה טוב מתוקה שלי
אוהבת אותך הכי בעולם =] =]
😊
QUOTE (נאפי @ 26/06/2007) QUOTE (רגייי @ 26/06/2007) עזבי מותק שלי
אל תשימי לב אלייה
שתאכל את הלב שלה
שתקנא (אם לא אכפת לך 😛 )
רק תודיעי לקיפוד שלך
שיאמין לך בכל מצב
שלא יקרה מקרה
שהיא תסכסך בינכם (חס וחילילה חס ושלום)
יהיה טוב מתוקה שלי
אוהבת אותך הכי בעולם =] =]
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חח
QUOTE (דוביייייייי @ 26/06/2007) QUOTE (נאפי @ 26/06/2007) QUOTE (רגייי @ 26/06/2007) עזבי מותק שלי
אל תשימי לב אלייה
שתאכל את הלב שלה
שתקנא (אם לא אכפת לך 😛 )
רק תודיעי לקיפוד שלך
שיאמין לך בכל מצב
שלא יקרה מקרה
שהיא תסכסך בינכם (חס וחילילה חס ושלום)
יהיה טוב מתוקה שלי
אוהבת אותך הכי בעולם =] =]
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חח
😂
חחחח שתאכל את עצמה מרוב קנאה 😉
שתלךךךךךךךך :]]
תהני לך !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!