פעם הרגשתם שיש לכם חברות צעצוע..?
שלא משנה מה, הן לא היו לצידך! גם שאתה כול הזמן עוזר להם בהכל
אז אינהה, יש לי חברות כאלה! שהן צריכות עזרה במשהו אני עוזרת להן! אבל שאני צריכה עזרה... כלוםם! הן לא מדברות איתי ולא שואלות אותי מה קרה...פשוט כלום! ועוד משהו מעצבן בזה.. כשאתה מרגיש שהם חברות טובות שלך פיתאום אתה קולט אותן מרכלות עליך מאחורי הגבב!!
אוי..:|
מכירה את זה טוב טוב
חבל שככה..:\
תמיד את שם בשבילם
אבל כצריך אותן!?
נעלמות,כאילו קוברת אותן האדמה
"לא יכולה"
"מאוחר יותר"
"לא כרגע"
תיררוצים מפה עד להודעה חדשה
וזה כואב
שאין לך את החברות שיכולות להיות איתך בכל מצצב
אבל אני פה
וכולם פה!!!.(=
אוהבתתת אותךךךךךךךךךךך (=
מצטערת זה לא חברות מאמי
אם יש לך חברות שלא איתך בטוב וברע
וכשקשה לך וכשטוב לך זה לא חברות
מצטערת חברות זה לטוב ולרע בכללל מצבבב
אוהבת אותך מאודדדד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כן , יש גם כאלה
תחפפי אותן מהחיים שלך
QUOTE (-החיים-בזבל- @ 26/06/2007) כן , יש גם כאלה
תחפפי אותן מהחיים שלך
ומהר מאמי.
כל כך לא שוות אותך!
אוהבת אותך טוב שחזרת יפה שלי (:
אלה לא חברות וכן יש כאלה 😊
מכירה את זה גם אני עוברת את זה יהיה טוב
אממ ראסמי, לי לא קרה דבר כזה !
אבל אני מכירה מקרים.
תעיפי אותם מהחיים שלך !
ומהר..
כי עם חברות כאלה..
מי צריך אוייבים?!
אני כל כך מבינה אותך!!
אני תמיד פה בשבילךף כשאת צריכה!!
אוהבתת
וואי חברות =\
אם רק היית יודעת כמה פעמים בחיים שלי נפגעתי מחברות..
פשוט תשמרי מרחק ותתחברי עם בנות אחררות, ס"כ זה לטובתך !!
אלה חברות אלה??
חברות לא מדברות מאחרורי הגב והם תמיד שם בשבילך..
את לא צריכה חברות כאלה מאמי תמצאי לך אחרות או אפילו אחת שתמיד תיהיה שם בשבילך
מה שחשוב זה האיכות לא הכמות.... 😉
^
את צודקת
חברות אמיתיות לא עושות כאלה דברים
זה פשוט גועעלי מיצידן