ואאאוווווווו גל כל הכבוד !!!
חחחח
מורני ממה שהספקתי להכיר אותךךך -
אין עלייך בעולם !
באמת שאת מדהימה ולא מגיע לך שוווום סבל ,
תדעי שאני מאוד מאוד מעריכה אותך ,
ואוהבת אותך !!!!!!!!! 😊
שיהיה לך רק טוב מאמי ,
אם את צריכה משהו אני תמיד פה בשבילך .........
274554643 - תוסיפיייי
דוביי אוהבת אותך מאודד תודה רבה מתוקה את מקסימה
עודדת אותי באמתת מואההההה ואיך קוראים לך מאמי?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורני שלי,
נסיכה
ילדה כל כך מדהימה
כל כך כואב לי לשמוע שאת עצובה ושאבא שלך סובל
אבל אני בטוחה שזה יעבור ממש ממש בקרוב
ואת חייבת להיות חזקה כי יהיה טוב!
תשמרי על האבא המקסים שלך וגם על עצמך
ויהיה בסדר
ואני תמיד תמיד תמיד תמיד פה בשבילך
ואני מקווה שאת זוכרת את זה
אוהבת כל כך 3>
שלו'ש את התאומה הכי הכי בעולם
שלוצקה שלי את אוהבת אותך מאוד
מכלל הלבב תודהה נסיכה שליי מואההההה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
גללל איזהה מותק של ילדה אתתת (=
ונאפי אני לא בדיוק יודעת מה הפרטים אבל תדעיי שאת אפ'פם לא לבדד וכוללם פה אוהבים אותך המווווווווןן @#$
לא חשוב מה - שאף פעם לא יירד החיוך משפתייך ואל תהיי עצובה.. את פשוט ילדדה נדירררהה שאפילו קששה להסביר כמה שאני וכוולם פה תומכים בךך ואיתתך תמייד כמו שאת פה תמיד בשביל כולםם..
אוהבת המווווווןןן 😘
וווואאיי גלו'ש את פשוט מ ל א ך !
מורני נסיכה יפה שלי!!
את תראי שהכל הסתדר ושהוא יצא מזה בשלום בע"ה!!
הוא אהיה גיבור ועוד עם בת כמו שלו
אך לא אההה? תגידי לי................?
תהיי חזקה יפה שלי
את לא לבד בכל הסיפור הזה
יש לך משפחה אוהבת חברים ובואי נגיד --שפורום שחולה עלייך בטירוף!!--
ותזכרי שגם אני תמיד פה בשבילך 25 שעות בייממה
כל דקה שאת זקוקה לאוזן להקשיב אני פה!!
ת ז כ ר י !!! אוווהבת אותך המון!
מואההה ע נ ק י ת !
חולה עלייך בטרוף
קבלי חיבוקי ענקי ענקי חיבוק דוב!
ריטו'שששששש ריגשתתת אותייי תודה רבהה יפהה שלי
את כזאת מאמייייייייייייייייי שולחת לך חיבוק ענקי
באמת תודה על התגובה המקסימה הזאת ריגשת אותיי מאודדדדדדדד
אוהבת אותךך יפהה שליי
בוביתתת 10 שלייי את הכי בוביתתת שיששש אוהבת אותך מאודד
תודהה יפהה שליי אוהבת אותך מלאאאאאאא באמת תודה
על התגובה האוהבת הזאת עודדת אותיי מאודדד מואהההה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 26/06/2007) ריטו'שששששש ריגשתתת אותייי תודה רבהה יפהה שלי
את כזאת מאמייייייייייייייייי שולחת לך חיבוק ענקי
באמת תודה על התגובה המקסימה הזאת ריגשת אותיי מאודדדדדדדד
אוהבת אותךך יפהה שליי
בוביתתת 10 שלייי את הכי בוביתתת שיששש אוהבת אותך מאודד
תודהה יפהה שליי אוהבת אותך מלאאאאאאא באמת תודה
על התגובה האוהבת הזאת עודדת אותיי מאודדד מואהההה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אין על מה יפה שלי!!
הכל מאהבה שיש לי כלפייך! 😁
תהיי חזקה!!
תמיד פה בשבילך!
מואהה ((=
גלוש את מקסימה😊
מורני שלייי אני איתך תמיד!!!
קחי חיבוק ענקקקקקקקק ממני😊
אוהבת אותך
את חזקה ותעברי את זה
והכול יעבור
איתך תמידדדדדדדדדדד
^^ תודה נסיכות שלי אוהבת אתכן הכי בעולםם מואהההההההההה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאפיי ,
אני מקווה שהכל יסתדר(:
אני אוהבת אותך מלא מלאאא
QUOTE (נאפי @ 26/06/2007) כרמיתו'ש תודה רבה מתוקה אוהבת אותך!
ליפזו'ש שליי המלאכית הכי הכי בעולם תודה אוהבת אותך נסיכהה מואההה
שנינו'ש שליי תודהה מקסימהההה אוהבת אותך בעזרת השם הוא יחזור מהררר
חנו'ש תקראי באשכול השני שפתחתי זה פשוט ארוך לכתוב וחבל לכתוב
פעמיים אוהבתת גם מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אמרתי לך אין על מה 😉
חיחיח בבקשה 😁
ואני מאוד מקווה שאת בסדר הבנת חיחי? 😛
הכול לטובה הכול יסתדר אני בטוחה בזאת. 😁
אוהבת אותךךךךך מאמי הכי הכי 😛
חיבוקי 😁
מורני שלי אני לא כ''כ מכירה ת'סיפור
אבל שמתי לב שאת עצובה
אני באמת מאחלה לך מכל הלב
שהכל ייעשה על הצד הטוב ביותר
ושתזכי לאושר שממש ממש מגיע לך (:
הייייייייייייי יפה שלי את הכי לא עצובה נכון ? 😂 😂 😂 😂 😂 😂
חיכייייייייייייייייייייייייייייייי מהרררררררררררררררררררר
אני אוהבת אותך ותמיד כן לצידך בכל מצב אפשרי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
גלוש ימסקימונת