אנשששים בכלל לא שמים לב מה הם אווומרים ... \:
תפסיקקו לחשוב שאלה 'כולה מילים' כי מילים יכולות להרוג .
אוווח' הוא עיצבן אותי !!
מה קרה מאמיי?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
צודקת מילים יותר מכאיבות ממכה
מה קרה יפה שלייי?
שחר?
למה את נותנת לעצבן אותך!?
עזבי אותך חופש,תהניי
ויאלה ..בלאגן 😁
מאמי
יהיה טוב
אוהבת אותךך
QUOTE (רגייי @ 26/06/2007) שחר?
למה את נותנת לעצבן אותך!?
עזבי אותך חופש,תהניי
ויאלה ..בלאגן 😁
אני רוצה לראות שהיית שומעת את אבא שלך מדבר ככה
והיית מגיבה ככה ..... \:
מאמי?!
אני מבינה שזה אבא שלך..
זה קורה לפעמים עם ההורים..
לא רק אצלך..
אל תתעצבני על דברים כאלה !!!
QUOTE (-שחרווניי- @ 26/06/2007) QUOTE (רגייי @ 26/06/2007) שחר?
למה את נותנת לעצבן אותך!?
עזבי אותך חופש,תהניי
ויאלה ..בלאגן 😁
אני רוצה לראות שהיית שומעת את אבא שלך מדבר ככה
והיית מגיבה ככה ..... \:
בסדר..אבא שלי
יש דברים שאבא לפעמיים אומר לי
וזה כואב
אבל הכול מאהבה
הוא רוצה הכול לטובתך!
הוא אבא שלך גידל אותך,השקיע בך
רוצה רק את הטוב בשבילך!
^ לא לא לא ...
את בכלל לא מבינה \:
לא מצפה גם שתביני .
ויעבור עוד כמה ימים ,
לא לדאוג .
QUOTE (-שחרווניי- @ 26/06/2007) ^ לא לא לא ...
את בכלל לא מבינה \:
לא מצפה גם שתביני .
ויעבור עוד כמה ימים ,
לא לדאוג .
טוב..
אבל מאמי הכול באמת יעבור
אל תתני לכעס למלא אותך!..(=
יהיה טוב!..למרות הכול
3>
גמני מכירה אתזה.
והרגשתי רע ככה בדיוק ביום ראשון
בגלל שאכלתי את עצמי עם המילים שהוא אמר לי
אבל עזבי מאמי כמה שזה כואב
וקשה שלא להתייחס
זה אבא
ואין דרך לבטל אתזה=\