כמה רעששש?! 😠 😊
אי אפשר לישון
אי אפשר לשמוע מוזיקה
אי אפשר לראות טלויזיה בשקט :'(
אאאאאאאא 😠
-סתם אל תתיחסווו - 😕
טובב,
מה קרההה יפה שליייייי?
חחחח שיאו מעצבן ברמות...ועוד על הבוקר חח...
אצלי יש שכנים שמשפצים על הבוקר ס-י-ו-ט לא יכולה לישון אפילו
אוי..:\
מאמי אולי תלכי לחברות ..שלא יהיה רעש,
גם אצלי יש רעש מתחת לקומה עושים שיפוצים
שוברים קירות
משו מטורף..:\
יהיה בסדר
סך הכול רעש מותק
יעבור..
אוהבת 3>
מירב ספרי לי על זה 😊
על הבוקר משפצים סופסוף חופש והם לא נותנים לישון
רגינה עוד מעט אני יוצאת מהבית חח
אעאעאע והם ערבים
חוצפנים אתמול אחד הציק לי ולחברה שלי בעעעע 😠
יעבור חחחח
אויי אני כל כך מבינה אותךךך
לידנו בונים
וכל הזמן אני מתעוררת מהרעש
נקווה שיגמר מהרר
חחחחח גם אצלנו ככה=\
עם הקרשים
והבלאגנים האלהה
עשוו חור בראש
נראה לי אצל כולם שיפוצים 😛 😛
חח
יאלה שיעבור כבר
רק התחיל חופש נזכרו בשיפוצים
חחחחח רגינה תכלס ככה
רעייים :|
אל תתבאסי מאמי אין מה לעשות
הם יפסיקו אוהבתת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאוו אבל למה בין 2-4??
זה שעות מנוחה לאא??
בעעע...
חחחחחחחח יעבור
יהיה בסדר חחעחחח
אצלנו גם משפצים השכנים.
אעעאעאע
QUOTE (נאפי @ 26/06/2007) אל תתבאסי מאמי אין מה לעשות
הם יפסיקו אוהבתת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עם נאפי 😉
חחחחחח גם אצלנו משפצים חחח 😂
מה קרה אצל כולם מפשצים? 😮
ורגינה זה לא בין 2-4 נראלי חח
לא הייתי פה
זה מ8 בבוקר בערך 😢
יהיה טוב חעחע 😁