=/..
לא יודעת מה קורה לי.
באמת שעד לפני כמה זמן...הייתה לי תקופה ממש טובה.
פשוט השארתי הכל בצד, והחלטתי שלא משנה מה..עכשיו זה אני! ועכשיו אני יהנה..
נכון, זה היה אחרי הרבה זמן שהיה לי רע..אבל זה עבר.
ואז פתאום הכל חזר..כשהוא הלך 😢
ואחרי כמה ימים..כבר קמתי ואספתי כוחות..
הראיתי לכולם שהתגברתי, אפילו שזה לא באמת היה ככה..
צחקתי, חייכתי ושרתי, ויצאתי למסיבה, רקדתי והשתוללתי...
שמתי מסכה אחת ע נ ק י ת. . כזאת שכולם מעדיפים לראות..
ועכשיו פתאום שוב נשברתי..
מרגישה כ"כ רע..
והכל מתפרץ לי פתאום..
אני כ"כ מתגעגעת....
😢
סתם פרקתי מהלב.........
מוכר.
אני כמוך עכשיו. אז אין לי פתרון..
כשתמצאי- תודיעי.
גם אני בדיוק במצב כזה.
לקוות לטוב....
רובנו עברנו את זה \:
אני לא אגיד לך להתעלם , לחשוב על דברים אחרים ,
לעבור הלאה
כי זה בולשיט ...
אני בעצמי בכיתי משהו כמו ארבעה חודשים
עם דמעות והכל :[
ככה שאין לי הרבה מה להגיד :\
מה שכן ? לספר תמיד משחרר ועוזר ,
אפילו אם זה ממש טיפה .
219028770
אוי,אחת התקופות הכי קשות
ומאמי לדעתי תיהי אמיתית
אין מה לעשות
כמה שתקופה קשה,וכמה שאת סובלת
בסוף?
היא חייבת לעובר
תתני לעצמך זמן,תתני ללב שלך לשכוח
ותחייכי
ואת יודעת?
יש לך חיים,שאלוהים נתן לך מתנה
יש לך חיים כי את קמה כל יום בבוקר
תחיכיי
בכל מצב,כי אפילו חיוך קטן,נותן הרגשה שעומד לקרות משו טוב
תחייכי
כי חיוך זה בעצם הכול!..(=
מקווה שהכול יסתדר אצלך,
ותני לעצמך זמן
הכול יעבור
מואה 3>
את לא צריכה להראות לאנשים שהתגברת
קודם כל את צריכה להראות לעצמך
את צריכה להרגיש שזה אמיתי
ולא סתם מסכה שאת שמה
את חייבת להיות חזקה מאמי
תתני לזמן לעשות את שלו
ויהיה בסדר מבטיחה לך
אוהבת המוןן
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 25/06/2007) את לא צריכה להראות לאנשים שהתגברת
קודם כל את צריכה להראות לעצמך
את צריכה להרגיש שזה אמיתי
ולא סתם מסכה שאת שמה
את חייבת להיות חזקה מאמי
תתני לזמן לעשות את שלו
ויהיה בסדר מבטיחה לך
אוהבת המוןן
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תקווי לטוב יהיה טוב בהצלחה : 😁
מכירה את זה :|
מבינה אותך לצערי =\
אולי זה התפוצץ כי את מדחיקה הכל
ניסית לדבר על זה מישהו?
קרה משהו שאת במצב כזה?
אם את רוצה לדבר תמיד פה
218048290
תודה רבההה רבהה לכןן..
באמת התגובות שלכן מעלות חיוך 😊
זו לא הפעם הראשונה שזה קורה לי..
פשוט עכשיו זה מרגיש כ"כ חזק...
יותר מכל פעם אחרת.
שחרוני וקרנוש כבר מוסיפה אתכן =]
אוהבבתתת
מאמי תשלחי לי הודעה
אני לא מוצאת אותך ברשימה כי אני במרינדה חח