זאת הסיבה היחידה לכ"כ הרבה אשכולות שאני פותחת כאן עליו בזמן האחרון
חושבת עליו 24 שעות ביממה
חולמת עליו בלילות
רוצה אותו ליידי בלילות הקרים כשהוא נמצא רחוק ממני
להרגיש לעוד כמה שניות את שפתיו על שפתי
ת'חיבוק שלו, שפשוט רוצה שימשך לעולם..!
את מגע גופו בגופי
את כולו
אוהבתתת אותווווווו!!!
אבל הכי הכי הכי?!
חחחח להרוס לו ת'קוצים שלוקח לו חצי שעה להעמיד אותם בכול פעם מחדש 😛
לא נראה לי שזה קשור לבינו לבינה כי זאת סתם פריקה
לסיוםם?
קיפודדדדדדדדדד שליייייייייי אוהבת'ךךךךךךךךךךךךךך!!!
כי אני אוהבת אותך .
ואוהבת שטוב לך ... 3>
בר:
כן מאמי
----
שני:
גמני אוהבת'ך חיימשלי
ת' אהובתי
איזה כיף😊
עכשיו את יכולה להסביר למה נפרדתם?!
איזה מתוקים אתם...!!
אז הוא בא אליך היום? כדי ממש להשלים את החגיגה?
או שהשארתם את זה למחר?
ת' בובי שלייי
רבנו בגלל חוסר הבנה
הוא האמין לחבר שלו במשהו שאותו חבר המציא לו ולא האמין לי
אבל ברוך השם הכול הסתדר במסן, לפני כמה דקות
מחר הולכים להשלים ת'חגיגה 😊
חבר מטומטם 😊
תרביצו לו!
חח
תהנוווו!
חחחח כפרעלייך,
שמחה שאת כזאת מאושרת !!
אאמן תיהיי ככה כל החיים :]
חחח אם חבר שלי או אני היינו מאמינים לאנשים
מזמן לא היינו ביחחד ....
וחוצמזה במקומך אם חבר שלי היה מאמין לשטויות
ולא שואל אותי ,
רק על זה הייתי נפרדת ממנו ...
[ טוב נו , אני לא אוותר עליו כ"כ מהר 😁 ]
ת' יפותתת שליייי 😊
אוהבת'כן
אגב , אני שמחה בשבילך מאמי 😊
תיכננתי לכתוב ושכחתי .. חח
יפה שלי כיף לי לראות שאת ככה לאביו סוווווווווו מאצ'
ת' יפה שלי
לאב יו 2 אהובתי
איזה כייף לראות שטוב לך !
שיהיה לכם המון בהצלחה !
אוהבת !