על הביצה שלי..
היא פשוט נראה לי לא עובדת..
אני עושה הפלה..
השעה משפיעה ביותר.
חחחחחחחחחחחחח הפלה
מממצצצחיקה את :]]
גם לשלי לא קרה כלום.. אפילו לא סדקון קטנטנון. =[
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
יאווו עד שהבנתי על מה אתן מדברות !!!!!!!!! 😕
😂 😁 😛
QUOTE (HeNNNNNNN @ 25/06/2007) חחחחחחחחחחחחח הפלה
מממצצצחיקה את :]]
גם לשלי לא קרה כלום.. אפילו לא סדקון קטנטנון. =[
שלך כבר חצי בקעה..
יש לך צירים!
אני אפילו לא מרגישה תנודות..
הוא לא בועט או כלום😢
הוא אולי מת בביצה..
נראה לי אני עושה לחתימה גרידה.
QUOTE (lovey_love @ 25/06/2007) QUOTE (HeNNNNNNN @ 25/06/2007) חחחחחחחחחחחחח הפלה
מממצצצחיקה את :]]
גם לשלי לא קרה כלום.. אפילו לא סדקון קטנטנון. =[
שלך כבר חצי בקעה..
יש לך צירים!
אני אפילו לא מרגישה תנודות..
הוא לא בועט או כלום😢
הוא אולי מת בביצה..
נראה לי אני עושה לחתימה גרידה.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
שלי בכלל לא נושמת 😮
או שלא הכנסתי את הקוד טוב \\=
QUOTE (--בובית--10 @ 25/06/2007) QUOTE (lovey_love @ 25/06/2007) QUOTE (HeNNNNNNN @ 25/06/2007) חחחחחחחחחחחחח הפלה
מממצצצחיקה את :]]
גם לשלי לא קרה כלום.. אפילו לא סדקון קטנטנון. =[
שלך כבר חצי בקעה..
יש לך צירים!
אני אפילו לא מרגישה תנודות..
הוא לא בועט או כלום😢
הוא אולי מת בביצה..
נראה לי אני עושה לחתימה גרידה.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
שלי בכלל לא נושמת 😮
או שלא הכנסתי את הקוד טוב \\=
חחחחחחחחחחחחחחחחחח בובית לך אין ביצה בכלל .... 😂 חחח איזה מתוקה את!
את לא שמת את הקישור טוב בובה...
חחח ברושית..
תני לה זמן
בכל זאת היריון זאת תקופה קצת ארוכה
אני בטוחה שעוד יצא משם יצור חמוד..
אל תוותרי
חח "הפלה"
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
יש לך שריטה טובה וזה בריא
חחחחחחחחח😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה חבר'ה..
אבל זה סתם מכוער להיות עם יצור שלא זז בביצה.. 😢
חחחחחחחחחח... 😁
הם בכלל עובדות הביצים האלה??
למישהו הביצה כבר בקעה??
חחח אנייי איתךך ברושש...
כל יוםפ אני מוסיפה ביצה..מקווה שלפחות אחת מהם תבקע
חחחחחחחחחחחחחחח
מה הקטע של הביצים לא הבנתי .. :/
^^ סתם "לאמץ" אותן ואז הן בוקעות ויש דובי או כל מיני דברים בפנים
חחחחחח
היא עוד תצאא משםם
תוותרי על ההפלההה
יש לי שאלה..
איך אני מכניסה את הקוד?
ניסיתי וזה לא מצליח לי??😢
QUOTE חחחחחח
היא עוד תצאא משםם
תוותרי על ההפלההה
יש לי שאלה..
איך אני מכניסה את הקוד?
ניסיתי וזה לא מצליח לי??
פשוט תעתיקי אותו לחתימה וזהו 😊