אושרי, אהוב שלי
יש מצבים שפשוט קשה לומר מילה או מילים שיעודדו
ויש מצבים שפשוט לא יודעים מה לומר..
אני רוצה שתדע שאני תמיד פה בשבילך
יש לך כל כך הרבה בחיים, חבל להפוך את כל האושר לעצב
אני לא יכולה לומר לך שזה לא שווה את זה, ואני לא יכולה לומר לך להתעלם
אני אוהבת אותך כל כך
אתה בנאדם מדהים
אתה בנאדם מיוחד
והכי חשוב?!
אתה חזק
ואתה תעבור כל דבר שיבוא בדרך
ואתה תתגבר על כל מחשול
ואתה תעבור את זה ותמיד, אבל תמיד
תהיה ההירו שלי
אני אוהבת אותך שמן אחד
אל תשכח את זה אף פעם
גלצ'ו את מדהימה..
אוושריקי אין לי מושג מה קרה מאמי,
אבל אני בטוחה במיליון אחוז שהכל יסתדר על הצד הטוב ביותר !
גלו'ש מדהימה אחת!!
ואושרייי!!?..לא משנה מה ומתי ואיפה וכל מה שקורה מסביב
הכול לטובה,
בסוף זה רק יחזק אותך
ותזכור שגמני כאן תמיד בשבילך
אוהבת 3>
גל שלי... אהובה שלי.
אין לי מילים כדי לתאר עד כמה ריגשת אותי.
אם לא בכיתי ממקודם, עכשיו אני בוכה..
אבל דמעות של אושר, של שמחה, של א ה ב ה.
את כ"כ מיוחדת בעיניי ואני לא יכול להסביר במילים עד כמה.
אין פשוט מילים שייתארו באיזה אור חיובי אני רואה אותך.
אני יודע שאת צודקת, אני יודע שאת רוצה שיהיה לי טוב,
אבל לפעמים צריכים את המשברים הקטנים האלו,
כי מכל משבר קטן לומדים, מתחזקים, לומדים כיצד ל ה ת ג ב ר.
I'M A SURVIVER.
והכל(?), בזכות מלאכים כמוך, שדואגים להרים אותי מהר מאוד כשאני נופל,
אפילו את הנפילה הקטנה והרכה ביותר.
את ראוייה להערצה, נשמנה שלי.
את בת אדם מדהימה ומי שייזכה בליבך רק ירוויח.
תודה לך.
פשוט תודה.
חן & רגינה..
תודה מדהימות שלי...😊
אני בסדר, סתם גל עושה פיל מזבוב P: חחחח
תודה לכן על הדאגה.
איזה חמודים אתם..
אושר- גל צודקת. מילה במילה.
וזה שהיא עושה פיל מזבוב- רק מראה כמה כל דבר קטן שעובר עליך- חשוב ומשמעותי לה. גם אם הוא נראה קטן וחבר ערך...
וואי,אתם מתוקים😊
QUOTE (galush123 @ 25/06/2007) אממ...תודה?!^^
על מה? 😕
(אם בכלל זה היה מכוון אליי)
גלו'ש את נשמה טובה
מיום ליום אני מבינה למה אני ככה אוהבת אותך אחות!
אושי אתה תעבור את זה כמו גדול
עברת כל כך הרבה ועכשיו
אתה לא תיתן לזה להפיל אותך
תהיה חזק נשמתי ואני תמיד
פה בשבילך אוהבת אותך מאודד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
גלצ'ו מדהימה אחת מטורפת עליך!
שק שין שלי...?
עברת יותר מדי דברים בשביל לפול עכשיו
למדת הרבה דברים על מהות החיים..
עכשיו אתה צריך להיות חזק מתמיד
ושום דבר בעולם לא יתן לך ליפול
אתה תעבור הכל כמו גדול!
אני פה בשבילך תמיד לכל דבר אוהבת אותך!
מגיע לך הטוב ביותר!