והשלמנווווו ....
הוא אמר שהוא עדיין אוהב אותי ,
ועניתי שאין לי מה להגיד לו על זה .................
😊
בכל מקרה ...
אנחנו עכשיו מדברים כרגיל ..
ובאמת יירדה לי אבן מהלב שאנחנו לא בריב יותר ...
לילה טוב לכולםםםםםםםםםםם 😊
שמחה בשבילך מאמוווששש 😊
לילהה טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבב [[:
QUOTE (טטווטטייתת @ 25/06/2007) שמחה בשבילך מאמוווששש 😊
לילהה טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבב [[:
😊
שממחהה בשבילך!!!
מקווה שהכול יסתדר לטובה =] =]
3>
QUOTE (shani_bachar @ 25/06/2007) QUOTE (טטווטטייתת @ 25/06/2007) שמחה בשבילך מאמוווששש 😊
לילהה טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבב [[:
😊
😊
איזה כיף המצבים האלה
באמת יורדת אבן עצומה וענקית מהלב
שמחה בשבילך מאמיי😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שמחה שאת מרגישה יותר טוב בגלל זה 😊
ייייייאאא
שמחה בשבילך מאמייי
שמחה בשבילך מאמי =)
מקווה שימשיך להיות טוב ... 😉