אייין אני פשוט מאושרת .
זאת תקופה כ"כ טובה !
אני ? שכחתי ממנו .............
אני ?< שבחיים לא חשבתי שזה יקרה ,
שכחתי ממנו 😂
ועכשיו ? הכל טוב עם החברות , משפחה .
ח ו פ ש !
ועכשיו יש לי איזה קטע עם איזה מישהו כאילו אנחנו כניראה נפגש ביום שישי ,
וניראה לאן זה יוביל .
גם אם זה יהיה סטוץ לא אכפת לי - אני פשוט רוצה לחיות עכשיו בלי בלאגנים בלי כלום מי שבא ברוך הבא .
פשוט ---> מ ו ש ל ם 😊
חח תודה לשםםםם
יובללי תזהרי לחזור בך אה?
חחח בהצלחה מתוקה
אבל באותה המידה תשמרי על עצמךךך , במובן של לחיות בלי בלאגנים ומי שבא ברוך הבא...
😊
אוהבת..
יופי יובלי !!!!
חחחחחחחחח
אני אוהבת אותך יפה שלי 😁
555 שמחה בשבילך
שתמיד יהיה לך ככה טוב מאמי
אוהבת המוןןן
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאהה..
יובלי
שמחה שסוף סוף טוב לך
וכל הכבוד ששכחת!
לפעמיים זה בא בהפתעה לשכוח
אני יודעת את זה על עצמי
וזאת הרגשה כייפיית שאין לך מישו שתקוע במחשבות שלך חח..
ותהני מאמי,תבלי
ובהצלחה עם ה"סטוץ"
אוהבת 3>
חעחעח כל הכבוד מאמי !!
שמחה בשבילך בהצלחה:]
QUOTE (רגייי @ 25/06/2007) יאהה..
יובלי
שמחה שסוף סוף טוב לך
וכל הכבוד ששכחת!
לפעמיים זה בא בהפתעה לשכוח
אני יודעת את זה על עצמי
וזאת הרגשה כייפיית שאין לך מישו שתקוע במחשבות שלך חח..
ותהני מאמי,תבלי
ובהצלחה עם ה"סטוץ"
אוהבת 3>
מוווווואה