אני יודעת שאני אתחרט על הדברים האלה בעוד כמה זמן
מי יודע כמה
אבל אני חייבת להגיד ש.......
א נ י
א ו ה ב ת
א ו ת ו
הוא מדהייייים!!!!!!!
כן אהבה זה רק כל-כך חזק
ולפעמיים לא ברור
אבל זה כייף לאהוב מאמי
יהיה בסדר מתוקה..(=
אוהבת אותך
הוואאאאאאאאא כלכךךךךךך הפתיע אותייייי אתם לא מביניייייים פשווווט
קיבלתי בן אדםםם שונה ( :
אלווווהים בבקשה שישאר ככה ( :
מ א ו ש ר ת!!!!😊
יאהההההה..שמחה בשבילך!!
מגיע לך את הטוב בעולם!!
מתוקה שלי
מואהה 3>
למה תתחרטי?! תחשבי חיובייי
שמחה בשבילך מאמי ובהצלחהההההה😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה קוקייייייזה
חחח תחשבי טוב יהיה רק טוב[=
אני כל כך שמחה בשבילךךך את לא מבינה כמהההה
שזה ימשך ככה ותהיי רק מאושרת!!!
אני עלולה להתחרט כי יש לו כל מיני קטעיםם : (
עזבו לא נכנס לזה
חח אבל דיי אני אוהבת אותו ,
באמת הוא בן אדםם מדהייייים ( :
אני משתדלת להאמין שיהיה טוב ( :
אוהבת גם אתכןןן יפות שלי ( :
אאני כ"כ שמחה בשבילךך בובהה
הכיי מגיע לך ב ע ו ל ם !!
לאאב יו
אני כ"כ שמחה בשבילך!!!😊
הלוואי שהוא ישאר ככה מדהים כל הזמן..
ושתמיד תהיי שמחה ככה...!!!
QUOTE (lovey_love @ 25/06/2007) אני כ"כ שמחה בשבילך!!!😊
הלוואי שהוא ישאר ככה מדהים כל הזמן..
ושתמיד תהיי שמחה ככה...!!!
חעעחחע חססססססססר לו שלא😛
תודה מתוקה ( :