נמאס לי מביאליקקקקקקק!! חחחחחחחח
איזה דיכייייי הואאא מה זה שירים האלהההההההה 🙄
נמאס לי מכל המשוררים האלה המדוכאים! חחחחחחח 🙄
חחחחחחחחח 😛
אני פשוט התחרפנתי "קצת" מספרות,יש מחר בגרות!
שיהיה בהצלחההההההה לכולםםםםםםם 😊
חחח י'מצחיקול
תלמד תלמד קצת שירים לא יזיק לך!
ב ה צ ל ח ה יפה שלי ורק שלי!!
3>
חחחח 😛
לא יזיק? בינתיים זה רק מזיק לי!
כל היום אני שר
ת'שיר של רחל המשוררת..התשמע קוליייייייייייייי..רחוקי שלייייייייייייייייייייי 😕
חחחחחחחחחחח 😛
השירים שלה גם בכללל מדכאיםםםםם 😊
יהיה טוב 😊
תודה נשמה שלייייייייייייייייייייייייייי
אתה יכול לשיר תמיד לו רק שאתה לומד לספרות! 😛
ולשיר אף פעם לא מזיז ולממוד בכלל ? אז ככה ש..... 😁
אווהבת המון!
3>
ווואיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי 😯
חחחחחחחחח חשבתי
ממה כבר יכול להמאס לך.......
לא נורא, גם זה יעבור
בהצלחה לך (:
-נוי-
QUOTE (נויייקי @ 25/06/2007) חחחחחחחחח חשבתי
ממה כבר יכול להמאס לך.......
לא נורא, גם זה יעבור
בהצלחה לך (:
-נוי-
חחחחחחח
הכל עובר 😊
תודה נויייייייי 😎
חחחחחח ואואוו בהצלחה מאמי שלי מחר זה יגמר😊😊😊
חחח שטויות מאמי אתה תעבור את זה
בהצלחה נשמתי מתה עלייך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחח....ואי כבר נבהלתי.. 😉
יהיה בסדר!!..
לאט לאט
בלי לחץ
ובהצלחהה =] =]
אאאאאיזה מתוווווווק
נירי שלי בהצלחה מחר 3> 3>
כמו תותח אתה תעבור את זה , סומכת עליך 😉
לאביו
רחל המכת דכאון הזאת,
חח העיקר אני עם הבגרות בספרות שלי סיימתי 😛
המון בהצלחה מאמי
להלהלההל גם לי יש מחר..
ולא התחלתי ללמוד
חחחחחחחח
כמה מגישים אותכם?!
שיהיה בהצלחה לכל מי שנבחן !