יש לי תחושה שהולך להיות מעאפן לגמרי \:
שאני לא אהנה כמו שציפיתי ...
שיעבור כבר .
ואל תשאלו יותר מדי ,
זה רק יציק .
אני מזדהה איתך לגמרי!!!!!!!
גם אני חשבתי שיהיה ממש כיף הבגרות בספרות אבל אחרי מה שעברתי במתכונת אני חושב שאני לא יהנה, אני ממש מת שמחר כבר יגיע! שזה יהיה אחרי!
אבל את יודעת מה אומרים, כגודל הציפיות כגודל האכזבה.
שחר
לא משנה מה..
לא משנה מתי..
לא משנה איפה..
כל דבר שקורה
הכול לטובה מאמי
ויעבור מהר,אל תדאגי
(=
תאמיני שהכל יהיה בסדר וזהו מאמי :]
תחשבי חיובי ואת תהני מאמי
אני בטוחה שיש שם חברים שיעשו לך כיף
בהצלחה מאמיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (Love_Seeker @ 25/06/2007) אני מזדהה איתך לגמרי!!!!!!!
גם אני חשבתי שיהיה ממש כיף הבגרות בספרות אבל אחרי מה שעברתי במתכונת אני חושב שאני לא יהנה, אני ממש מת שמחר כבר יגיע! שזה יהיה אחרי!
אבל את יודעת מה אומרים, כגודל הציפיות כגודל האכזבה.
\: כן , הא ?
הקטע שבדר"כ אני אף פעם לא מצפה לשומדבר בשום מקרה ..
אבל לא יודעת , הפעם אמרתי לעצמי שאני חייבת להנות
ולפי איך שזה נראה אני רק אסבול \:
ומורן , זה שום 'שם' ...
אוח' עזבבבו
הגישה זה הכל .
במקום הכי מעפן שיש אם תבואי עם גישה חיובית יהיה לך כיף .
הייתי במקום מעפן אבל באתי בגישה חיובית
שיהיה אחלה ועובדה נננננהנתי רצח !!
תשני את הגישה והכל ילך כמו שצריך 😉
QUOTE (shani_bachar @ 25/06/2007) הגישה זה הכל .
במקום הכי מעפן שיש אם תבואי עם גישה חיובית יהיה לך כיף .
הייתי במקום מעפן אבל באתי בגישה חיובית
שיהיה אחלה ועובדה נננננהנתי רצח !!
תשני את הגישה והכל ילך כמו שצריך 😉
איתה.. @
QUOTE (שנששן @ 25/06/2007) QUOTE (shani_bachar @ 25/06/2007) הגישה זה הכל .
במקום הכי מעפן שיש אם תבואי עם גישה חיובית יהיה לך כיף .
הייתי במקום מעפן אבל באתי בגישה חיובית
שיהיה אחלה ועובדה נננננהנתי רצח !!
תשני את הגישה והכל ילך כמו שצריך 😉
איתה.. @
את צודקת לגבי המון מקרים ...
אבל התחושות שלי מבוססות \:
בניתי על כ"כ הרבה אנשים לגבי משהו
אבל הם בשיט ובתי מלון |:
עזבי .