אתמול חגגתי שלושה חודשים מדהימים חלומיים והכי יפים בשנים האחרונות עם החברה שלי.היא באה אליי היינו אצלי בחדר ראינו סרט מוזר עד 20 ל12 ואז לקחתי אותה לפארק בעיר,הבאתי איתה סדין לשים על הדשה,ליצ'י(היא ממש אוהבת את זה)בקבוק תפוח מלא(שיתברר כמיץ אגס,תפוח ועוד משו,ובל כזאת היה טעים רצח)בקיצר ישבנו שם וזה ואז היא מנשקת אותי ומוציאה פתק מהתיק שלך והוא באמת אחד המרגשיםםםםםםם לא ידעתי מה לעשות כיאלו הייתי כל כך מאושר חיבקתי אותה כל כך חזקקקקק,ואז היא הוציאה שתי שקיות שוקו(שזה הדבר שאני הכי אוהב בעולם,אני מכור לזה)ואז הוציאה חבילת לשונות חתול(ביסווקיט ארוך עם סכור)שזה הדבר שאני הכי אוהבב ובקושי אוכל כי אין לנו את זה בבית וסוכרייה על מקל בצורת לב(בחודש שחגגנו היא הביאה לי את זה גם ולא אכלת כי אני שומר את זה)אז הפעם היא הביאה את זה כדי שאני אוכל חחח.ובאמת שזה הראה לי שהיא יודעת מה אני אוהבב ודווקא מתנות כאלו לוא מפצוצות ועקרות אני מעדיף כי זה מראה על אהבה אמיתית ושהיא באמת מכירה אותי,ואז שכבנו על הסדין בפארק בשקט,לא היה אנשים בכללל(רק קול ממטרות)עד איזה שלוש בקיצור היה מושלם!!!!
סורי על החפירה,פשוט פריקת אושר!!!!
כמה אני אוהבב אותהההההההההההההההההההההה 😊 😊 😊 😊 😁 😁 😁 😁 😁 😁
כמה אני מאושרת בשבילך מתוק
מגיע לך
כל כך מגיע לך
אני אוהבת אותך כל כךךך
תום
איזה מתוקים!!..
הלוואי ויהיו עוד ימים כאלה,שכל יום יהיה יום אהבה!!
מזל טוב
ובהצלחה בהמשך😁
אוייי נשמע מאוד נהנתם !
איזזזזה כייפי לכםםםם=]]
שתדעו עוד מלא חודשים ושנים כאלהה !!
שמחה בשבילך !
ומזל טוב על ה-3 חודשים 1
QUOTE (רגייי @ 25/06/2007) תום
איזה מתוקים!!..
הלוואי ויהיו עוד ימים כאלה,שכל יום יהיה יום אהבה!!
מזל טוב
ובהצלחה בהמשך😁
מסכימה איתה 😊
QUOTE (רגייי @ 25/06/2007) תום
איזה מתוקים!!..
הלוואי ויהיו עוד ימים כאלה,שכל יום יהיה יום אהבה!!
מזל טוב
ובהצלחה בהמשך😁
איתהה
QUOTE (דוביייייייי @ 25/06/2007) QUOTE (רגייי @ 25/06/2007) תום
איזה מתוקים!!..
הלוואי ויהיו עוד ימים כאלה,שכל יום יהיה יום אהבה!!
מזל טוב
ובהצלחה בהמשך😁
איתהה
חחחח מסכימה איתכן 😁 😉
אני כל כך שמחה בשבילך 😊
שיהיו לכם רק ימים יפים כאלו 555
QUOTE (lipaz-sol @ 25/06/2007) QUOTE (דוביייייייי @ 25/06/2007) QUOTE (רגייי @ 25/06/2007) תום
איזה מתוקים!!..
הלוואי ויהיו עוד ימים כאלה,שכל יום יהיה יום אהבה!!
מזל טוב
ובהצלחה בהמשך😁
איתהה
חחחח מסכימה איתכן 😁 😉
נו מה לעשות...
חחח יאא הכי שמחה בשבילךך בעעולם :]
חממוודדים !
😊 איזה כככיף לך ...
שמחה בשביילך מאמי
QUOTE (pelad1 @ 25/06/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 25/06/2007) QUOTE (דוביייייייי @ 25/06/2007) QUOTE (רגייי @ 25/06/2007) תום
איזה מתוקים!!..
הלוואי ויהיו עוד ימים כאלה,שכל יום יהיה יום אהבה!!
מזל טוב
ובהצלחה בהמשך😁
איתהה
חחחח מסכימה איתכן 😁 😉
נו מה לעשות...
חחחח😊
איזההה כיףף לראות אשכול כזה
אתה צודק המתנות האלה הקטנות
מראות על הכי הרבה אהבהה
אלה מתנות עם רגש
אהבתיי שמחה בשבילך שיהיה
המון בהצלחה מאמי ושוב מגיע לךך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (pelad1 @ 25/06/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 25/06/2007) QUOTE (דוביייייייי @ 25/06/2007) QUOTE (רגייי @ 25/06/2007) תום
איזה מתוקים!!..
הלוואי ויהיו עוד ימים כאלה,שכל יום יהיה יום אהבה!!
מזל טוב
ובהצלחה בהמשך😁
איתהה
חחחח מסכימה איתכן 😁 😉
נו מה לעשות...
😉