יש היום ב25.6 בגרנד קניון יריד עעבודה לנועאר..
מ-10:00 עד 22:00
אנשים באים לשם כדי להציע לנוער עבודה..
מי שרוצה מוזמן..
זה לא עולה כסף..😊
בהצלחה !!!!
יאא אני צריכה עבודה
אבל אני רחוקה בעע
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חח נראה לי שכולם מגיעים לשם
לי כבר יש עבודה
יאא מגניב לכם,
שיהיה לנו גם כזה דבר באיזזווור חחחח
אווי זה היום?
אוףףףףף אני לא יצליח להגיע לשם
אין לי אפילו זמן לעבוד..בגלל הגיוס..
=|
זה כלללל כךך חראא אל תלכו !!
הייתי שמה..
הכל 18 +... עלק נוער
סתם מפוצץ בצוציקים בניי 13... אין שמה כלום !!