פשוט אוהבת אותו
חולה שלייי!!
בסוף היינו אתמול במשך כוללל היום בייחד
בלי פלאפונים!!
רק אני והוא
חוץ מהקטע של הבריכה אבל אחרי שהחזרנו ת'חברים שלו
אוייי אנייייייי אוהבתתתתת ת'קיפוד שלייייי!! 😍 😍
אני כל כך שמחה בשבילך😊
רק בהצלחההה555
אווווי איזזה כייפי !
שיהיה לךך המון בהצלחה !!!
שמחה כ"ככ בשבילך !
שתמיד תהיי ככה=]]]
חחחח שמחה בשבילך מאמי
שיהיה המון בהצלחה יפתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מדהימה שלי!?
אני מאושרת שאת מאושרת!. =]
כל יום שיהיה בשבילך יום אהבה=]
אוהבת אותך מאמי שלי
ת' חיימשליייי 😁
גמני אוהבת'ך
QUOTE (ילדונות_17 @ 25/06/2007) ת' חיימשליייי 😁
גמני אוהבת'ך
מואהה 3>
3>
אין יותר מאושרת ממני פשוט אין .
שלא יגמר 3>
בהצלחה , אושר והמוון אהבה !!
הלוואי שלא יגמר בלי עין הרע 5555
ת' יפה שליי 😁
QUOTE (רגייי @ 25/06/2007) מדהימה שלי!?
אני מאושרת שאת מאושרת!. =]
כל יום שיהיה בשבילך יום אהבה=]
אוהבת אותך מאמי שלי
מווווווווואה
מאמי?
אני שמחה בשבילך 😊
שכול הזמן תהיי ככההה 😉
רק הצלחה לשניכם בלי עין הרע 😊
מואההה 😁